راهپیمایی باشکوه 22 بهمن در سه‌نقطه از شهرستان گالیکش برگزار و شعار «مرگ بر آمریکا» در این خطه از میهن اسلامی طنین‌انداز شد.

حواشی راهپیمایی 22 بهمن در گالیکش

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امسال و همزمان با سراسر کشور با حضور باشکوه اقشار مختلف مردم، روحانیان، دانشگاهیان، مسئولان، مردم و زن، کوچک و بزرگ و همه و همه در شهر گالیکش، روستای ینقاق از توابع بخش مرکزی و روستای صادق‌آباد مرکز بخش لوه شهرستان گالیکش برگزار شد.

به گزارش گلستان 24، مردم شهرستان‌ گالیکش با حضور گسترده و باشکوه خود به صحنه آمدند تا نشان دهند که همیشه و در تمام عرصه‌ها پشتیبان انقلاب اسلامی هستند.

شرکت‌‌کنندگان با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، «ما همه سرباز توییم خامنه‌ای، گوش‌به‌فرمان توییم خامنه‌ای»، «الله‌اکبر خامنه‌ای رهبر»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده» و ... نفرت و انزجار خود را از ایادی استکبار اعلام کردند.

مردم شهر گالیکش با حضور کم‌نظیر خود در جشن پیروزی انقلاب اسلامی حمایت خود از نظام و دستاوردهای آن را به نمایش گذاشتند و در طول مسیر راهپیمایی از ابتدای خیابان شهدا گمنام تا گلزار شهدای این شهر با در دست داشتن شعارنوشته‌هایی که بیانگر احساس آن‌ها بود، شعارهای کوبنده سردادند.

امام‌جمعه موقت شهرستان گالیکش در این مراسم گفت: حضور مردم خیلی خوب بود و بار دیگر با آرمان‌های انقلاب و شهدا بیعت و اعلام کردند در سایه رهبری مقام معظم رهبری آمریکا نمی‌تواند، هیچ غلطی بکند.

حجت‌الاسلام سید رسول میرزایی افزود: مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود برگ زرین دیگری را بر تاریخ پرافتخار این سرزمین ثبت کردند.

وی خاطرنشان ساخت: دشمن طی روزهای گذشته تبلیغات وسیعی را برای عدم حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن انجام داد اما ملت ایران با بصیرت مثال‌زدنی خود بار دیگر به صحنه آمده و تمامی معادلات دشمن را بر هم زدند.

حواشی راهپیمایی 22 بهمن در گالیکش را در ادامه بخوانید؛

** پیش از شروع مراسم راهپیمایی گروه موسیقی سیستانی به اجرای موسیقی و چوب بازی پرداختند.

** ابتدای مراسم گفته شد برابر دستور پرچم‌های آمریکا و اسرائیل آتش کشیده خواهد شد.

** راهپیمایی به دلیل علاقه وافر برخی به میکروفن 10 دقیقه زودتر از زمان اعلام‌شده رأس ساعت 9:50 آغاز شد و باعث بی‌نظمی در طی مراسم تا پایان آن شد.

** دو ایستگاه صلواتی در طی مسیر توسط مساجد جامع و صاحب‌الزمان (عج) شهر گالیکش برپاشده بود.

** دو پرچم 50 متری در طول مسیر بر روی دستان مردم گالیکش حمل شد.

** تعدادی کبوتر به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی رهاسازی شد.

** کیک 36 کیلویی که توسط سپاه گالیکش و قنادی پانیذ تهیه‌شده بود بین راهپیمایان توزیع شد.

** امام‌جمعه موقت شهرستان گالیکش در سخنان خود با گلایه از اینکه چرا در این مراسم شعار مرگ بر فرانسه سر داده نشده از مردم خواست با توجه به هتک حرمت پیامبر گرامی اسلام توسط نشریه فرانسوی چند بار فریاد «مرگ بر فرانسه» سر دهند.

** طبق برآورد مسئولین تعداد شرکت‌کنندگان در این مراسم بیش از 10 هزار نفر اعلام شد.

** برخی از مردم و مسئولین در پایان مراسم بر سر مزار شهدای گمنام گالیکش حاضر و ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا و امام راحل فاتحه‌ای برای آن‌ها فرستادند.

** قطعنامه 10 بندی پایان راهپیمایی توسط ولی‌الله شاکری قرائت و پس از اتمام هر بند آن مردم ضمن تأیید فریاد «الله‌اکبر» سر می‌دادند.

انتهای پیام/نیلکوه

ارسال نظر

آخرین اخبار