از از قاچاق مواد مخدر با پوشش مسافرت خانوادگی، فعالیت تیم های واکنش سریع آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان تا توزیع بسته های معیشتی از جمله مهمترین اخبار یکشنبه14 دیماه در گلستان بود.

از قاچاق مواد مخدر با پوشش مسافرت خانوادگی تا توزیع بسته های معیشتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ​پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، کشیری گفت: نخستین یادواره «مرد میدان» گرامیداشت شهید سلیمانی در آموزشکده فنی و حرفه ای دخترانه مائده گرگان با حضور فعالان دانشگاهی برگزار شد.

***هاشمیان گفت: قاضی گلستانی، شکارچی غیرمجاز را به محیطبانی مکلف کرد.

*** مدیرکل دامپزشکی گلستان از رصد روزانه واحدهای صنعتی پرورش طیور در استان خبرداد و گفت: تیم های واکنش سریع آنفلوآنزا فوق حاد پرندگان در گلستان اماده باش هستند.

*** مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: پنجمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه در گلستان در حال اجرا است که در این مرحله هزار بسته معیشتی به مناسبت شهادت سردار سلیمانی توزیع خواهد شد.

*** مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان از آغاز بازسازی خطوط برق ۲۰ کیلوولت بافت قدیمی گرگان خبرداد.

***جانشین فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۳۴۱ کیلوگرم موادمخدر در یک عملیات پلیسی در استان خبر داد و گفت: قاچاقچیان در پوشش مسافرت خانوادگی اقدام به جابه‌جایی موادمخدر می‌کردند.

*** معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت که با وجود تلاش برای بازسازی آثار سیل پارسال هنوز ۶۰۰ کیلومتر از جاده‌های خسارت‌دیده استان بویژه در مناطق روستایی مرمت و نوسازی نشده است.

***  سخنگوی شرکت گاز گلستان گفت که در نتیجه صرفه‌جویی مشترکان، مصرف گاز این استان شمالی از ۱۴ میلیون در هفته قبل به ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار متر مکعب در روزهای اخیر کاهش یافت.

*** رئیس گروه پیش‌بینی و هشدار هواشناسی گلستان از ورود سامانه سرد به استان خبرداد و گفت که با ورود این سامانه از امشب، دمای هوا بین ۶ تا ۸ درجه کاهش می‌یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار