رییس شرکت ملی پخش فراورده های نفتی ناحیه گنبد کاووس در منطقه گلستان از استقرار واحد موقت ثبت نام متقاضیان نفت سفید و گاز مایع در روستاهای بی بهره از گاز طبیعی این ناحیه خبر داد.

واحد موقت ثبت نام متقاضیان فراورده های نفتی در روستاهای استان گلستان مستقر شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان، هادی قزل سفلی ضمن اعلام این خبر گفت:باتوجه باینکه برخی خانوارهای روستایی فاقد گاز طبیعی به دلیل مشکلات مخابراتی و عدم دسترسی به اینترنت امکان ثبت نام در سامانه درخواست فراورده نفتی را نداشتند، با تاکید مدیر منطقه گلستان و جهت رفاه حال خانوارهای روستایی، با هماهنگی با دهیاران، کارشناسان ناحیه باحضور در هفت روستا(قشلاق،نرگس چال،حاجی اباد،رحیم آباد، معصوم آباد،وطن و رودبار) نسبت به ثبت نام متقاضیان اقدام کردند.

وی افزود:با هماهنگی با فرمانداریها و بخشداریها این طرح در تمامی شهرستاهای تحت پوشش اجرا خواهد شد.

شایان ذکر است، ثبت‌نام سرپرستان خانوارهای روستایی متقاضی نفت سفید و گاز مایع در سامانه (سدف) در این واحد موقت، به صورت رایگان انجام می‌شود.

این مقام مسئول از مصرف‌کنندگان نفت سفید و گاز مایع شامل خانوار، اصناف و صنایع درخواست کرد: قبل از شروع فصل سرما به سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی (سدف) به آدرس NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR مراجعه کرده و در قسمت ثبت خانوار، نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده و معرفی کارت بانکی خود اقدام کنند تا نسبت به تخصیص سهمیه آنان اقدام شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار