اقدامی برنامه ریزی شده که بدون اطلاع رسانی قبلی انجام شد؛

در دقایق اولیه بامداد امروز برق مناطق وسیعی از شهر گرگان در اقدامی برنامه ریزی شده اما بدون اطلاع رسانی قبلی به مشترکان قطع شد.

قطع برق بامدادی 80درصد از مشترکین گرگانی فرصتی برای سواستفاده سارقین/ شرکت توزیع نیروی برق از برنامه ریزی بهتری بهره بگیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، در دقایق اولیه بامداد امروز دوشنبه 15 دی ماه برق مناطق وسیعی از شهر گرگان در اقدامی برنامه ریزی شده اما بدون اطلاع رسانی قبلی به مشترکان قطع شد.

به گفته کارشناسان مرکز پاسخگویی ۱۲۱ شرکت برق استان در این زمان برق ۸۰ درصد مشترکان شهر گرگان قطع شد و قطعی برق در هر منطقه به مدت یک ساعت ادامه داشت.

گفته می شود سرمای هوا در روزهای اخیر و افزایش مصرف انرژی هایی همچون برق و گاز علت این قطعی در گرگان است.

در اینجا سوالی مطرح می شود که آیا شرکت توزیع نیروی برق شهرستان گرگان با قطع برق 80 درصد از مشترکین این شهرستان فکر امنیت آن ها را کرده است؟، قطع 80 درصد یعنی ظلمات کامل و ادامه دار بودن آن باعث سواستفاده سارقین خواهد شد زیرا برخی سیستم های امنیتی خصوصا در منازل و مکان های شخصی از برق اضطراری برخوردار نبوده و باعث بروز مشکلاتی برای خواهد شد و همچنین ممکن است منجر به سرقت کابل های برق شود.

امیدواریم شرکت توزیع نیروی برق شهرستان گرگان در صورت قطع برق در آینده، از برنامه ریزی بهتری بهره بگیرد و تا خدایی ناکرده مشکلات جبران ناپذیری ایجاد نشود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار