ملک شاهکوهی گفت: اقدامات ما در قرارگاه ۱۷ ربیع اثر خوبی در جامعه داشت و پیام ما به محتکران و سودجویان رسیده است که انباری کشف شود بدون اغماض این اموال در اختیار مردم قرار می گیرد.

سپاه با قرارگاه ۱۷ ربیع به نظارت بر بازار کمک کرد/ اغماضی با محتکران نداریم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (سه شنبه 16 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموریت سپاه دفاع از انقلاب اسلامی است و هر جایی که انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تهدید شود در آن ناحیه سپاه حضور خواهد داشت.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان ادامه داد: در طرح شهید سلیمانی، بسیج به کمک وزارت بهداشت برای غربالگری و پیشگیری از کرونا آمد و  با اجرای این طرح پیش بینی این بود که 10 درصد مرگ و میر  براثر بیماری کووید19 کاهش پیدا کند که این میزان به 30 درصد رسید و همچنین بستری بیماران کرونایی  نیز تا 70 درصد کاهش یافته است.

 

ملک شاهکوهی به شکل گیری  قرارگاه 17 ربیع اشاره کرد و  افزود: بخشی از گرانی ها در ماه های اخیر غیرعادی است و دستان ناپاکی در این امر وجود داشت که به جای کمک به مردم مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را بیشتر می کرد و برخی سودجویان اجناس خود را گرانتر به فروش می رساندند.

 

وی افزود: در قالب قرارگاه 17 ربیع به بخشی از دستگاه های اجرایی برای نظارت بر بازار کمک می کنیم و در ماموریت بالاتر نسبت به شناسایی افرادی که عامل گرانی می شوند اقدام می شود.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان افزود:  هر قیمتی که ستاد تنظیم بازار برای کالا و اقلام مصرفی مردم مشخص کرد باید به همان قیمت نیز اجناس عرضه شود.

 

ملک شاهکوهی به با اشراف اطلاعاتی سراسر استان توسط عناصر اطلاعاتی و پایگاه های بسیج اشاره کرد و افزود: با این اشراف اطلاعاتی انبارهایی را نیز در روزهای اخیر کشف کردیم که در این انبارها توانستیم بخشی از نیازمندی های مردم را استخراج کنیم.

 

وی متذکر شد: اقدامات ما اثر خوبی در جامعه داشته و پیام ما به محتکران و سودجویان رسیده است که انباری در سطح استان کشف شود بدون اغماض این اموال در اختیار مردم قرار می گیرد.

 

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: در طول 40 روز گذشته پس از ایجاد قرارگاه ۱۷ ربیع آرامشی در جامعه حاکم شده است و شاهد کاهش احتکار هستیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار