سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع شیوه قیمت گذاری اخیر خودرو از سوی شورای رقابت، خبر داد.

ورود مجلس به شیوه جدید قیمت گذاری خودرو

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پندارآنلاین، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به شیوه قیمت گذاری اخیر خودرو توسط شورای رقابت، اظهار داشت: در خصوص این تصمیم، مجلس و کمیسیون صنایع به عنوان کمیسیون تخصصی خواهد کرد.وی افزود: اگر تلاطمی در بازار خودرو ایجاد شود و جلوگیری نکنند، این مسئله را در کمیسیون بررسی خواهیم کرد.

 

فیروزی گفت: قطعا از وزیر صنعت، معدن و تجارت، مسئولان شورای رقابت و سایر مسئولان مربوطه به کمیسیون صنایع و معادن برای توضیح تصمیم اتخاذ شده دعوت به عمل خواهد آمد.

 

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس بیان داشت: بازار خودرو در چند وقت اخیر به آرامش رسیده بود و قیمت‌ها کاهشی بود که با اینگونه تصمیمات و اظهارنظر‌ها بازار را دوباره متلاطم کردند و هیچ شخصی هم پاسخگوی لطمه‌ای که به بازار وارد شده نیست.

فیروزی با تاکید بر اینکه مجلس از بعد نظارتی به این موضوع ورود کرده و از مسئولان مربوطه سوال خواهد کرد، گفت: اگر این روند ادامه داشته باشد مردم زیان می‌بینند چرا که افزایش قیمت خودرو بر قیمت سایر اجناس و کالا‌ها نیز اثر می‌گذارد و با افزایش قیمت آن ممکن است نقدینگی به سمت بازار خودرو رفته و باز هم بازار‌ها به هم بریزد.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار