فرمانده انتظامی گلستان گفت:

فرمانده انتظامی گلستان از کشف اسکلت ۲۰۰ ساله در بندر گز خبر داد.

کشف اسکلت ۲۰۰ ساله در بندر گز
به گزارش گلستان ۲۴؛ سردار محمد سعید فاضل دادگر در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به راه اندازی پلیس امنیت اقتصادی اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون دو هزارو ۳۸۴ پرونده قاچاق تشکیل شده است و بیش از دو هزار نفر متهم قاچاق در سطح استان دستگیر شده اند.
 
سردار دادگر ادامه داد: همچنین در این بازه زمانی ۳۳۴ دستگاه حامل قاچاق در استان توقیف شده و ارزش ریالی کالاهای قاچاق بیش از ۵۲۴ میلیارد ریال است که نسبت به سال گذشته افزایش ۷۶ درصدی را شاهد بودیم.
 
وی اضافه کرد: ۹۰ تن گندم ، ۴٫۵ میلیون لیتر سوخت قاچاق در نیروگاه علی آباد کتول، چهار دستگاه خودرو تویوتا قاچاق و سایر موارد از جمله موارد کشف شده در استان می باشد.
 
وی در ادامه افزود: ۳۰ فقره پرونده زمین خواری از ابتدای سال جاری تشکیل شده است که ۶۸ نفر در این پرونده ها دستگیر شده اند.
 
وی گفت: پرونده های تسهیلات غیر مجاز بانکی که یکی از آنان به ارزش ۵ میلیارد تومان بود و کشف ۵۹ فقره پرونده احتکار با دستگیری ۴۳۶ نفر از دیگر پرونده های کشف شده طی این مدت بوده است.
 
سردار دادگر در ادامه ضمن بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۱۰ تن و ۶۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است افزود: نسبت به کشفیات سال گذشته افزایش ۳۴ درصدی را شاهد بوده ایم.
 
وی اظهارکرد: ۴۷ فقره سرقت مسلحانه در ۹ ماهه امسال رخ داده که ۳۹ فقره کشف شده که اکثر آنان با سلاح شکاری بوده است.
 
سردار دادگر تصریح کرد: از مجموع دستگیرشدگان از ابتدای سال ۲۴ درصد سارق، ۱۲ درصد مفاسد اجتماعی، ۱۵ درصد معتادان، سه درصد قاچاقچیان کالا، پنج درصد قاچاقچیان مواد مخدر و بقیه جزو سایر موارد بوده است.
 
فرمانده انتظامی گلستان بابیان اینکه ۶۳ درصد سرقت های استان کشف شده است همچنین عنوان کرد: در ۹ ماهه امسال بیش از ۶۷۲ هزار و ۵۰۰ تماس با مرکز ۱۱۰ پلیس برقرار شده است.
 
سردار دادگر همچنین گفت: یک اسکلت ۲۰۰ ساله در بندرگز در یک حفاری کشف شد که پرونده این قتل در دست بررسی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار