فرمانده انتظامی گلستان با بیان این که شاهد ناهنجاری هایی در تفرجگاه ها و جنگل های گلستان هستیم و این اماکن هیچ متولی ندارد، گفت: پلیس با این رفتارها به شدت برخورد خواهد کرد.

برخورد جدی با رفتارهای ناهنجار در تفرجگاه های گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، سردار محمدسعید فاضل دادگر شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: شاهد ولنگاری اجتماعی در سطح تفرجگاه‌ها و جنگل‌های گلستان هستیم و کلونی‌هایی خارج از چهارچوب تشکیل می‌شود که به بنیاد خانواده‌ها آسیب می‌زند.

وی با اشاره به برخورد جدی با تورهای غیرمجاز، افزود: باید برای تورها چهارچوب و ساختاری طراحی شده و طبق آن ضوابط عمل کنند.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه استان برنامه‌ای برای تفرجگاه‌ها ندارد و همه چیز رها شده است، ادامه داد: تفرجگاه‌ها هیچ متولی نداشته و چارچوب و استانداردی ندارند و زمانی که خلاء وجود داشته باشد تبدیل به خلاف خواهد شد.

فاضل دادگر با بیان اینکه این امر معضلات اجتماعی از جمله از بین بردن بنیان خانواده و طلاق و بی سرپرستی کودکان را به دنبال دارد، تأکید کرد: ما با این ولنگاری‌ها به شدت برخورد خواهیم کرد.

وی گفت: در بحث امنیت تفرجگاه‌ها هم به دنبال ایجاد ایستگاه‌های پلیس در نقاط جرم خیز هستیم تا بتوانیم چتر اطلاعاتی و عملیاتی پلیس را گسترده‌تر کنیم.

کشف بیش از ۵۲۴ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی گلستان در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص کشف کالای قاچاق در ۹ ماهه نخست سال جاری، گفت: با اجرای طرح‌های هدفمند و اقدامات پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی، بیش از ۵۲۴ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۸۶ درصد افزایش داشته است.

فاضل دادگر با بیان اینکه دو هزار و ۲۴۷ قاچاقچی هم در این راستا دستگیر شدند، اضافه کرد: مقابله با پدیده شوم قاچاق کالا از مهم‌ترین اولویت‌های پلیس در سال جهش تولید است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار