جانشین فرمانده ناجا:

جانشین فرمانده ناجا گفت: سن اعتیاد در کشور به ۱۶ سال رسید و ما با رویکرد پیشگیرانه و برخورد، اقدام می‌کنیم.

سن اعتیاد در کشور به ۱۶ سال رسید
به گزارش گلستان۲۴؛ ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی گلستان در گفتگو با خبرنگاران استان گفت: ده اولویت مهم در سال ۹۸ برای پلیس هدف گذاری شد که پیشگیری از سرقت، مبارزه با مواد مخدر و کاهش تلفات ناشی از تصادفات از مهمترین اولویت‌ها است.

سلیمانی ادامه داد: تقویت آمادگی و توان ماموریتی پلیس در ابعاد مختلف و مبارزه با جرائم و ناهنجاری‌های اجتماعی جز اولویت‌های جدی پلیس است.

وی در مورد سن اعتیاد در کشور گفت: سن اعتیاد در کشور به ۱۶ سال رسیده است و ما در مدارس و دانشگاه‌ها حضور داریم و تلاش می‌کنیم تابا رویکرد پیشگیرانه در کنار حوزه برخورد با کمک همه دستگاه‌ها، نقشه دشمنان که همانا آلوده کردن جوانان ما است به نتایج خوبی برسیم.

وی همچنین از تشکیل قرارگاه مبارزه با مواد مخدر خبر داد و گفت: یکی از رویکرد‌ها و ماموریت‌های ناجا دفاع از مرز‌های کشور است که امروز در مرز‌ها به بازدارندگی کامل رسیده‌ایم.

سردار سلیمانی همچنین از کشفیات مواد مخدر در کشور خبر داد و گفت: در سال گذشته بیش از ۸۰۰ تن مواد مخدر کشف شد.

سردار جاویدان فرمانده سابق انتظامی گلستان هم در این جلسه گفت: تمام توانم را در کنار همکارانم برای حفظ دستاورد‌های نظام و انقلاب و خدمت به مردم در طبق اخلاص گذاشتم.

وی ادامه داد: تا کنون در حوزه سرقت‌های خشن شرایط استان بسیار‌خوب است و شاهد کاهش آن بودیم و در حوزه حوادث ترافیکی تمام توان و تمرکز استان بر کاهش تصادفات بود که در این بخش موفق هم بوده‌ایم.

در پایان سردار روح الامین قاسمی به عنوان فرمانده انتظامی گلستان معرفی و از زحمات علی اکبر جاویدان فرمانده سابق قدردانی شد. 

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار