نماینده ولی فقیه در گلستان با بیان این که شهدای مدافع سلامت استان که نماد برجسته ایثار هستند، گفت: امیدواریم با ساخت واکسن آسایش به زندگی مردم برگردد.

شهدای مدافع سلامت نماد برجسته ایثار هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی در مراسم گرامیداشت شهدای مدافع سلامت گلستان، اظهار کرد: سالی که در حال سپری شدن است با وجود ویروس کرونا برای همه جهانیان، سال بسیار سختی است که ان شالله هرچه زودتر با ساخت واکسن، راهی برای زندگی آسوده برای بشر ایجاد شود.

وی افزود: مجموعه پزشکان، پرستاران و کادر درمان علیرغم اینکه می دانند با خطر جانی مواجه هستند اما در راه حفظ سلامت مردم، پای کار ایستادند که باید از زحمات این عزیزان قدردانی بشود.

نماینده ولی فقیه در گلستان تصریح کرد: از شهدای مدافع سلامت استان که نماد برجسته ایثار هستند و خانواده های گرانقدرشان صمیمانه قدردانی می کنم  و مصیبت وارده به این خانواده ها، تسلیت عرض می کنم.

وی بیان کرد: ان شاالله با ساخت این واکسن توسط دانشمندان ایرانی یا اینکه جامعه علمی و تحقیقاتی کشور نقش مهمی در تولید این واکسن داشته باشند، بتوانیم زندگی توام با سلامت و آرامش داشته باشیم.

عبدالرضا فاضل هم در ادامه گفت:  طی 11 ماه گذشته، زحمات و جان فشانی های کادر بهداشت و درمان استان، برای ارائه خدمات در حوزه سلامت به مردم، قابل تقدیر است که در حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان از این قشر تلاشگر، سپاسگذاری می کنم.

وی افزود: شهدای مدافع سلامت استان گلستان در راه حفظ سلامت مردم از جان خود گذشتند و در جبهه مقدم مبارزه با ویروس کرونا به مقام والای شهادت رسیدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: از خانواده های معظم شهدای مدافع سلامت استان به خاطر تحمل سختی عدم حضور عزیزانشان و صبوری که در راه حفظ سلامت جامعه دارند، به نوبه خودم، قدردانی می کنم.

وی بیان کرد: ان شاالله هر چه زودتر با ساخت واکسن ویروس کووید 19، علاوه بر قدردانی از زحمات کاد ربهداشت و درمان، مردم نیز با خیال راحت به زندگی خود ادامه دهند.

گفتنی است؛ گرامیداشت شهدای مدافع سلامت گلستان با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان، دکتر فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان و خانواده های معظم شهدای مدافع سلامت، 25 دی ماه برگزار شد.

در این مراسم از خانواده های شهدای مدافع سلامت استان گلستان به نام های شهید دکتر عبدالله عباسی(عضو هیأت علمی)، شهید حسن نظری( پرسنل بیمارستان5 آذر)، شهید دکتر عسگری مصدق( پزشک عمومی)، شهید خوجم بردی چرکزی( بهورز- گنبد)، شهیده بی بی رحیمه یلقی ( بهورز- آق قلا)و شهید فغان کیا( پرسنل بیمارستان امیرالمونین(ع)- کردکوی)، تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار