ورود به تفرجگاه‌ها و ورود خودروی غیربومی به کردکوی ممنوع است.

اعمال محدودیت‌های ویژه کرونایی در کردکوی
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز گلستان؛ فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه وضعیت شیوع بیماری در این شهرستان افزایشی و نگران‌کننده است گفت: برای اینکه بتوانیم وضعیت شهرستان را بهبود دهیم تا موارد ابتلا و بستری کاهش پیدا کند در ستاد کرونای شهرستان برخی تصمیمات گرفته شده که اجرای آن برای همه لازم و ضروری است

ابراهیم قدمنان اعلام کرد: برخی از این تصمیمات عبارتند از:
۱ - ورود به کلیه تفرجگاه‌های سطح شهر و روستا‌های این شهرستان ممنوع بوده و پلیس راهور موظف به جریمه و توقیف خودرو‌های متخلفان احتمالی است.
۲ - ورود مسافران و خودرو‌های با پلاک غیربومی به شهرستان کردکوی ممنوع بوده و ضمن اعمال جریمه، خودرو‌های متخلف توقیف می‌شوند.
۳ - همه آرامستان‌های سطح شهر و روستا‌ها و مسیر‌های منتهی بدان بسته شده و به نیروی انتظامی و پلیس راهور دستور داده شد که ضمن ممانعت از حضور مردم با متخلفان احتمالی برابر مقررات برخورد و خودروی آنان را توقیف کنند.
۴ - برگزاری همه مراسمات تجمعی از جشن و عروسی گرفته تا عزاداری تا اطلاع بعدی تعطیل است و با متخلفان برخورد جدی خواهد شد.
۵ - کلیه مغازه‌های سطح شهر و روستا در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، عدم استفاده از ماسک و نصب نکردن آگهی الزام استفاده از ماسک بر روی شیشه مغازه و پذیرش مشتریان بدون ماسک، بلافاصله بعد از دریافت گزارش و یا مشاهده، جریمه و پلمب می‌شوند.

وی با بیان اینکه مردم باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراهی و مشارکت بیشتری برای کنترل و مهار بیماری داشته باشند گفت: متأسفانه برخی شهروندان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کوتاهی می‌کنند و همین موضوع شیوع بیماری را گسترده کرده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار