در راستای راهپیمایی 22 بهمن

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان از محدودیت ترافیکی در 8 نقطه شهرستان گرگان خبر داد و گفت: در روز 22 بهمن تظاهرات باشکوه و گسترده‌ای را در سطح کشور از جمله شهرستان گرگان شاهد خواهیم بود که در این راستا در 8 نقطه این شهرستان محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

محدودیت ترافیکی در روز یکشنبه در 8 نقطه گرگان اجرایی می‌شود

به گزارش گلستان24؛محمد طبیبی صبح امروز با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای هرچه باشکوه برگزار شدن مراسم راهپیمایی 22 بهمن محدودیت ترافیکی در روز یکشنبه در 8 نقطه گرگان اجرایی می‌شود.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی گلستان در راستای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن راهپیمایی 22 بهمن از صبح روز یکشنبه محدودیت ترافیکی در شهرستان گرگان اجرایی می‌شود و از هرگونه پارک خودرویی در مسیر راهپیمایی ممانعت خواهد شد.

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان ابراز کرد: چنانچه خودرویی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن پارک شده باشد به پارکینگ منتقل خواهد شد و مالک خودرو می‌تواند با تماس با شماره تلفن 110 از مکان خودروی خود مطلع شود.

طبیبی با بیان اینکه مسیر راهپیمایی در شهرستان از گرگان از چهارراه میدان به سمت میدان شهرداری خواهد بود، خاطر نشان کرد: مسیر راهپیمایی در شهرستان از گرگان از چهارراه میدان به سمت میدان شهرداری و نهایتا در محل چهارراه شهدا به پایان خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه محدودیت ترافیکی در هشت نقطه شهرستان گرگان اجرایی می‌شود، گفت: مسیر شماره یک راهپیمایی 22 بهمن از میدان سرخواجه به سمت هفت دستگاه و چهارراه میدان خواهد بود.

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان خاطرنشان کرد: مسیر شماره دو راهپیمایی از فلکه مازندران به سمت چهارراه میدان خواهد بود.

طبیبی افزود: مسیر شماره سه راهپیمایی 22 بهمن از چهارراه آتش‌نشانی به سمت چهارراه میدان و مسیر شماره چهار از سه راه پارک‌شهر واقع در خیابان پاسداران به سمت میدان شهرداری خواهد بود.

وی اذعان کرد: مسیر شماره پنج راهپیمایی 22 بهمن از سه راه بانک ملی بهارستان به سمت میدان شهرداری است و مسیر شماره 6 راهپیمایی 22 بهمن از میدان شهدا به سمت چهارراه شهدا خواهد بود.

رئیس اداره عملیات پلیس راهور گلستان ابراز کرد: مسیر شماره هفت راهپیمایی 22 بهمن از چهارراه گرگان جدید به سمت چهارراه شهدا است و مسیر شماره هشت راهپیمایی 22 بهمن از تقاطع چهارراه آتش‌نشانی به سمت چهارراه آتش‌نشانی خواهد بود.

طبیبی با بیان اینکه در شهرستان گنبدکاووس محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، یادآور شد: در شهرستان گنبدکاووس از مسجد قائمیه به سمت میدان یادبود محدودیت ترافیکی اجرایی می‌شود و تمامی خیابان‌های منتهی به این مسیرها محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت خواهیم کرد، اذعان کرد: همه آحاد مردم در روز 22 بهمن شرکت خواهند کرد و همچون گذشته برگ زرین دیگری در صفحه تاریخ انقلاب اسلامی ایران رقم خواهد خورد.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار