ملک شاهکوهی گفت: دو هزار و ۳۱۵ برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است.

برگزاری بیش از ۲۳۰۰ برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» صبح امروز (شنبه 11 بهمن) در  گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کسانی که برای شکست و توقف انقلاب اسلامی برنامه ریزی کردند به زباله دان تاریخ پیوستند و امروز جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از سال 96 و سال 97 در صحنه سیاسی جهان میدان داری می کند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: در روزهای گذشته شاهد بزرگترین رزمایش ستاد کل نیروهای مسلح در نقاط مختلف جنوب کشور در دریا و خشکی بودیم و بزرگترین رزمایش موشکی در تاریخ ارتش های دنیا در ایران برگزار شد.

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: برنامه های ایام الله دهه فجر مسجد محوری است و با رعایت پروتکل های بهداشتی این برنامه ها و جشن ها برگزار می شود.

 

وی افزود: همچنین در اجرای این برنامه ها از ظرفیت فضای مجازی استفاده می شود و جشن ها را به محیط های کوچک تر انتقال می دهیم تا با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: امسال دهه فجر همانطور که مقام معظم رهبری بیان کردند با شکوه تر از سال گذشته برگزار می شود،

 

ملک شاهکوهی یادآور شد: برنامه های دهه فجر امسال با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» در نظر گرفته شده است و دو هزار و 315 برنامه به مناسبت ایام دهه فجر در نظر گرفته شده است که این برنامه ها در 180 عنوان برنامه در هفت سرفصل در نظر گرفته شده است.

 

وی  افزود: در طول ایام دهه فجر در استان گلستان 240 برنامه شاخص توسط سپاه نینوا استان گلستان برگزار می شود.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: برگزاری میز خدمت و آزادی زندانیان معسر و غیرعمده مالی و عطرافشانی گلزار شهدا از برنامه هایی است که در ایام دهه فجر می توان به آن اشاره کرد.

 

ملک شاهکوهی با بیان اینکه برگزاری میز خدمت جهادی در محلات کم برخوردار و حاشیه نشین شهرها در دهه فجر پیش بینی شده است، گفت: جاده بین مزارع، حوزه های علمیه، آبرسانی، کانال بتنی، خانه عالم، بهسازی گلزار شهدا، مرمت خانه محروم، تکمیل مساجد، مدارس و تاسیس غسالخانه و خانه بهداشت از جمله پروژه هایی است که در ایام دهه فجر کلنگ زنی و یا عملیات اجرایی آن آغاز می شود.

 

وی به برگزاری رزمایش شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و  افزود: برگزاری نشست های بصیرتی در سطح پایگاه های بسیج و حوزه های مقاومت در قالب نهضت روشنگری، برگزاری دوره های ختم قرآن به نیابت از سردار حاج قاسم سلیمانی، اجرای سرودهای پاتوقی در محلات پرتردد استان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری جشن انقلاب در رده های مقاوت بسیح و اجرای تئاترهای خیابانی از دیگر برنامه هایی است که در ایام دهه فجر تدارک دیده شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار