رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار کشور در گرگان:

رئیس شورای مرکزی راهبردی کشور گفت: ترامپ یک حرکت خارج از سازمان آمریکا نیست بلکه حرکتی در راستای سازمان قبلی آن است.

با دشمن قسم خورده نمی‎توان مذاکره کرد/ برجام 2 و 3 یعنی خودکشی

به گزارش گلستان24؛ حجت الاسلام مهدی طائب، ظهر پنجشنبه در نشست روشنگری رسانه و استکبار ستیزی که میزبانی بسیج رسانه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: عاشورا و حرکت امام حسین (ع) یک جریان پویا در طول تاریخ است که یک هدف را دنبال می کند و آن قرار گرفتن معصوم در قله حاکمیت است.

وی افزود: بشر آن روزی، روی سعادت را در دنیا تجربه خواهد کرد که در قله حاکمیت بشر فردی بدون هرگونه جهل و بدون هرگونه خطا، یعنی امام معصوم باشد.

طائب با بیان این که جبهه استکبار از حاکمیت معصوم بدون خطا منافع خود را در خطر می بیند، بیان کرد: استکبار با حق تضاد دارد، استکبار نفی حق است، امام معصوم عین حق است بنابراین در روز عاشورا استکبار به مظهر حق هجوم آورد تا زمانی که امام حسین(ع) فریاد زد آیا یاریگری نیست که مرا یاری کند، و این فریادی ساری در طول تاریخ شد.

رئیس شورای مرکزی قرارگاه عمار تصریح کرد: اگر جامعه با یاوری معصوم بدون خطا پرورش یابد به نقطه ای می رسد که کمر استکبار را می شکند.

وی افزود: اگر بخواهیم عاشورا را زنده ببینیم باید دریابیم که استکبار از ظهور و بروز امام حق در هراس است و اگر زمینه ظهور فراهم شود استکبار کمرش شکسته می شود و امام عصر می تواند عهده دار هدایت شود.

طائب با بیان این که به اندازه ای که استکبار زمین گیر شود می توانیم تحقق عاشورا را ارزیابی کنیم، خاطر نشان کرد: انقلاب ما یک پاسخ جامع به «هل من ناصر» امام حسین (ع) بود.

وی همچنین گفت: ندای امام حسین (ع) که در عالم طنین انداز شد، ادامه دهنده ای در اعصار می خواهد و فقط مختص به زمان خود ایشان نبود.

انقلاب ایران از عاشورا نشأت گرفته است

رئیس شورای مرکزی راهبردی کشور اظهار کرد: دنیا می دانست چه شمشیری در ایران برای استکبار در جهان تیز شده بنابراین از تمام توان برای براندازی آن مایه گذاشتند و امام خمینی (ره) شمشیر آن ها را شکست.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران اولین حاکمیتی است که صددرصد از عاشورا نشأت گرفته است و هیچ غیرعاشورایی در آن نبود.

طائب بیان کرد: انقلاب ما الگوی جهان بود و جهان استکبار را به لرزه درآورد و نقشه سیاسی جهان را تغییر داد.

وی یادآور شد: در آن زمان بین ابرقدرت ها بلوک بندی شده بود و انقلاب، جهان ابرقدرتی را به هم ریخت و امروز جز نام چیزی از آن باقی نمانده است.

رئیس شورای مرکزی راهبردی کشور با بیان این که امروزه رسانه های عالم اخبار مربوط به جمهوری اسلامی را یدک می کشند، تصریح کرد: ما باید بدانیم که این حرکت ها در برابر استکبار موفق بوده است هرچند که استکبار از تمام وجود برای نابودی آن مایه گذاشت اما موفق نشد.

طائب خاطرنشان کرد: استکبار به میزانی که از مبارزه اهل حق اطلاع پیدا می کند تجهیزات و نیرو وارد می کند درست مانند پزشکی که می داند برای حمله به بیماری چه کند.

وی همچنین گفت: نوع مبارزه در سال های گوناگون مختلف است، شناخت دشمن در سال ۴۱ با اکنون متفاوت است، بنابراین رفتار امروزش نسبت به ما فرق دارد.

طائب گفت: شناخت استکبار از انقلاب ما اکنون صددرصد است و کل استکبار برنامه ای برای از بین بردن حق شده است، نگاه ما نیزدر طول زمان نسبت به عاشورا تغییر یافته است، عاشورا غنچه ای بود و اکنون شکفته شده است.

وی با بیان این که عقل حکم می کند ما با تمام وجود در برابر استکبار حضور یابیم، تأکید کرد: اگر امروز گردن استکبار شکسته شود ما به ظهور می رسیم.

ترامپ حرکت خارج از سازمان آمریکا نیست

رئیس شورای مرکزی راهبردی کشور اظهار کرد: ترامپ یک حرکت خارج از سازمان آمریکا نیست بلکه حرکتی در راستای سازمان قبلی آن است.

طائب افزود: بررسی آخرین کلمات اوباما با اولین کلمات ترامپ نشان می دهد که شیب برهم زدن تعهدهای آمریکا از زمان اوباما شروع شده بود و برجام تنها برای گرفتن زمان از ما بود.

وی عنوان کرد: زمانبندی های مشخص برای بازدید از دستاوردهای هسته ای ما به خوبی این مسأله را نشان می دهد که آن ها پایبندی به تعهد خود ندارند و اختلاف های موجود در آمریکا بابت برجام، صوری است.

طائب به شخصیت امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: ایشان فردی نبودند که خارج از قرآن و سنت حرف بزنند و رهبری معظم ما نیز چنین است و همواره برای هر مسأله ای راهکار آن را نیز معرفی می کند.

وی گفت: استکبار به دنبال محدود کردن ما در منطقه و آماده سازی برای نابودی نمادین است و برجام هدف غایی آن ها نبود.

مذاکرات بعدی احتمالی در مورد برجام خودکشی کردن است

رئیس شورای مرکزی راهبردی کشور با بیان این که آمریکایی ها از توسعه میدان نبرد نابودی خود را می بینند، اظهار کرد: حرف زدن در مورد انرژی هسته ای و حضور ما در منطقه یعنی حرف زدن در مورد خودکشی، بدون تکنولوژی حیات معنا ندارد.

وی ادامه داد: ما نباید اجازه موفقیت در اجرای برنامه‎های آمریکا را بدهیم و صحبت هایی که درمورد برجام یک و دو می شود خودکشی کردن است.

وی تصریح کرد: سیستم موشکی و انرژی هسته ای و هر گونه ابزار دفاعی اکسیژن بدن ما در منطقه هستند و نباید به آمریکا در این مسائل چراغ سبز نشان دهیم زیرا با این کار خود را در منطقه نابود خواهیم کرد.

انتهای پیام/ مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار