معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از کشف تخلف در ۲ موسسه مالی و اعتباری در استان خبر داد.

تخلف دو موسسه مالی و اعتباری در گلستان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت:در پی دریافت دو فقره شکایت کتبی علیه دو موسسه مالی و اعتباری به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان موضوع در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.
 
او افزود: در پی بازرسی‌های انجام شده و بررسی موارد اتهامی تخلفات عدم اجرای تعهدات در قبال مصرف کننده (بر اساس ماده ۱۹ قانون حمایت از حقوق مصرف کننده) این دو موسسه مالی و اعتباری محرز و پرونده تخلفات این دو واحد به ارزش ریالی بیش از  ۵۳۸ میلیون ریال در حق دولت و شاکی تشکیل و جهت صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.
 
او همچنین از تمامی مدیران بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری در استان خواست تا با رعایت دقیق قوانین نظام بانکی و محاسبات دقیق سود و زیان حساب مشترکان خود از ایجاد هرگونه بی اعتمادی و نارضایتی در میان شهروندان جلوگیری کنند.

این مقام مسئول از تمامی شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این اداره اطلاع دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار