معاون بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ازشناسایی تخلف ۲۲ میلیون ریالی یک شرکت مهندسی طراحی سازه‌های آبی در گرگان خبر داد.

شناسایی تخلف یک شرکت مهندسی طراحی سازه های آبی در گرگان
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت،معدن و تجارت  گلستان  افزود: در پی تسلیم شکایت کتبی یکی از شهروندان به ستاد خبری این سازمان ، مبنی بر بروز تخلفات احتمالی یک شرکت طراحی سازه‌های بتونی گروهی از بازرسین به منظور بررسی و رسیدگی موضوع اعزام شدند.

او افزود: پس از بررسی  بازرسان این سازمان و همچنین نظریه کارشناسان رسمی دادگستری  گرگان تخلفات گران فروشی و تقلب در کسب این شرکت محرز و پرونده تخلف این واحد به مبلغ ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

اصغری در ادامه گفت، بازرسان این سازمان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و همچنین احقاق حقوق شاکیان از هیچگونه تلاشی دریغ نکرده و با تمام توان در چهارچوب قوانین و مقررات با متخلفان احتمالی در عرصه بازار برخورد خواهند کرد.

معاون بازرسی سازمان همچنان با تاًکید بر حساسیت شرایط کنونی بازار از تمامی مدیران شرکت‌های فنی و مهندسی خواست:  با رعایت قوانین و مقررات مصوب، دستورالعمل‌های مربوط به ارائه خدمات را رعایت کرده و در ارائه خدمات مفید و به موقع به مشتریان کوشا باشند.

این مقام مسئول همچنین سامانه تلفنی ۱۲۴ را پل ارتباطی بین شهروندان و بازرسان این سازمان دانست و از تمامی شهروندان محترم در سراسر شهر‌های استان خواست تا با مشاهده هر گونه تخلف احتمالی مورد راسریعاً به بازرسان این سازمان گزارش نموده تا سریعاً مورد رسیدگی قرار گیرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار