معاون وزیر میراث فرهنگی:

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به عنوان برندی شاخص در حوزه گردشگری به بلوغ رسیده است.

جشنواره بین المللی اقوام به بلوغ رسیده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، پویا محمودیان در سومین شب از جشنواره مجازی بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین اظهارکرد: جشنواره بین المللی فرهنگ اقوام ایران زمین به عنوان برندی شاخص در حوزه گردشگری به بلوغ رسیده است.

وی افزود: برگزاری این دوره جشنواره در فضای مجازی می تواند سنگ بنایی برای برگزاری مجازی آن در سال های آتی در کنار اجرای حضوری باشد.

محمودیان بیان کرد: امسال برای نخستین بار چهار روستا و یک شهر استان گلستان به عنوان روستاها و شهر ملی صنایع دستی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: در جلسه ارائه و داوری شاهد تلاش استاندار گلستان با همراهی تمامی نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان و مسئولان استانی برای ثبت شهرها و روستاهای ملی بودم.

محمودیان گفت: معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی با توجه به قابلیت‌های صنایع دستی استان گلستان در راستای جهانی شدن شهرها و روستاهای ملی و به رخ کشیدن توانایی فعالان حوزه صنایع دستی استان تلاش می‌کند.

وی اضافه کرد: تعداد زیادی از هنرمندان صنایع دستی استان گلستان را بانوان تشکیل می‌دهند که مایه مباهات و افتخار است.

محمودیان گفت: امیدواریم در ماه‌های پایانی سالی که هنرمندان صنایع دستی شرایط سختی را سپری کردند، شاهد حمایت هموطنان از فعالان این حوزه با خرید محصولات صنایع دستی باشیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار