مدیر امور سینمایی حوزه هنری گلستان گفت که فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در مجموعه پردیس عصر جدید گرگان به نمایش درمی‌آید.

فیلم‌های سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در گرگان اکران می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین الشریف روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار داشت: مخاطبان فیلم های فجر می توانند ضمن خرید آنلاین بلیت از طریق سایت گیشه هفت، برای اطلاع از آخرین برنامه های اکران فیلم های فجر و نحوه خرید بلیت به آدرس اینستاگرام cinema.asrejadid مراجعه کنند.

به گفته وی از پنج سالن این پردیس سینمایی، ۲ سالن برای اکران فیلم های جشنواره فیلم فجر در نظر گرفته شده و از عصر هر روز این آثار برای علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان در زمان نمایش فیلم‌های جشنواره فجر، استفاده از ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه ریزی شده است.

وی اضافه کرد: بازسازی و تجهیز سینما پردیس عصر جدید گرگان با سابقه فعالیت بیش از نیم قرن به تازگی با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریالی حوزه هنری به پایان رسید و این سینما با تجهیز به مدرن ترین امکانات صوتی و تصویری آماده اکران فیلم های جشنواره فجر است.

وی اضافه کرد: این پردیس سینمایی دارای ۵ سالن نمایش با ظرفیت ۲۸ تا ۲۸۰ نفره است.

گلستان با جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار  نفر، چهار سینما در شهرهای گرگان، گنبدکاووس و آزادشهر زیر نظر امور سینمایی حوزه هنری دارد.

سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در چهل‌ و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به دبیری سید محمدمهدی طباطبایی‌ نژاد برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار