بیکی گفت: برنامه ۱۰ شب ۱۰ مسجد با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از شب گذشته در مسجدالاقصی گلشهر گرگان آغاز شد.

آغاز برنامه های ۱۰ شب ۱۰ مسجد در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: دهه مبارکه فجر یادآور پایان اسارت ها و وابستگی ها و حقارت های ملت ایران است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: انقلاب اسلامی با وجود تمام فشارها توطئه ها و تحریم ها و جنگ هایی که از سوی کشورهای سلطه گر بر ملت ایران تحمیل شده است توانسته است پیچ و خم‌های کوران حوادث را به سلامت پشت سر بگذارد و نقشه شوم آنها را نقش بر آب کند.

 

وی ادامه داد: در حقیقت انقلاب اسلامی دارای یک ریشه و بنیه قوی شده است که باید با بصیرت، تیزبینی و هوشیاری از دستاوردهای آن دفاع کرد.

 

بیکی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت مردم ایران، وحدت کلمه، خودباوری و بیداری بوده است که در خط مقدم مبارزه و نگهبانی از این انقلاب شهدای گرانقدر ما بودند که با خون خود توانسته‌اند این انقلاب را به ساحل امن برسانند.

 

وی اظهارداشت: چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی نشان از این دارد که این انقلاب به رشد و پختگی رسیده است و می‌تواند نوید یک آینده روشن را بدهد هرچند که سنگ اندازی دشمنان نظام کماکان ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان گفت: کارگروه مساجد دهه فجر با برگزاری نشست های متعدد و حضور اعضا توانسته است برنامه‌های خوبی را طراحی کند.

 

وی افزود: کار مشترکی که این کارگروه در نظر گرفته است گفتمان انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب است که در ۱۰ شب در ۱۰ مسجد برگزار می شود.

 

بیکی گفت: شروع برنامه گفتمان انقلاب اسلامی شب گذشته بعد از نماز مغرب و عشا از مسجدالاقصی گلشهر گرگان آغاز شد.

 

وی ادامه داد: این برنامه هر شب در ساعت ۱۹ از طریق شبکه اینستاگرامی به نشانی fahma.golestan پخش می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار