امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن:

آخوند میرابی گفت: کام ملت ایران با شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تلخ شد ولی حضور گسترده آحاد ملت در روز یوم الله ۲۲ بهمن تلخ تر برای دشمنان خواهد بود.

کام دشمنان انقلاب با حضور گسترده مردم در ۲۲ بهمن تلخ می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عبدالجبار آخوند میرابی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: نشست های انقلاب اسلامی برای بررسی راهبردهای انقلاب اسلامی ضمن آنکه امیدها را در دلها زنده می کند منجر به ناامیدی دشمنان انقلاب می شود.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن ادامه داد: ائمه جماعت و ائمه جمعه باید وظیفه خود را نسبت به انقلاب به جا بیاورند و ضمن دعوت به همدلی باید به اتحاد جامعه تاکید کنند چرا که اتحاد مسلمانان در جامعه امید را در دلها زنده نگاه می دارد.

 

آخوند میرابی با بیان اینکه 22 بهمن با چهلمین روز سردار سپهبد قاسم سلیمانی مقارن شده است، یادآور شد: شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن انجام وظیفه منجر به شاد شدن دل مقام معظم رهبری خواهد شد.

 

وی افزود: اگر مقام معظم رهبری از ما شاد باشد اولی الامر از ما خرسند خواهد بود و آنگاه خداوند لطف و رحمت خود را شامل حال ما می کند.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن یادآور شد: شهدای صدر اسلام با ریختن خون خود در راه دین و دین مداری امید را در دل جامعه اسلامی زنده نگاه داشتند  و ما نیز باید در مسیر این شهدا گام برداریم.

 

آخوند میرابی شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی را یک الگو تحقیقی و عملی برای همه مسلمانان برشمرد و افزود: همچنان که در روز تشییع جنازه سردار سپهبد قاسم سلیمانی حضور پرشور داشتیم برای پاسداشت از زحمات این سردار دلها و تداوم انقلاب اسلامی با حضور در راهپیمایی 22 بهمن از راه این سردار بزرگ اسلامی صیانت کنیم.

 

وی افزود: کام ما با شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی تلخ شد ولی حضور گسترده آحاد ملت در روز یوم الله 22 بهمن تلختر برای دشمنان خواهد بود و حضور گسترده مردم در این روز منجر به خنثی شدن توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی می شود.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن به «معامله قرن» آمریکایی اشاره کرد و بیان کرد: اینکه چند قمار باز امروز برای آینده مسلمان تصمیم بگیرند کاملا تاریخ آن منقضی شده است چرا که دوره برده فروشی به پایان رسیده است و امروز دشمنان به دلیل تفرقه بین برخی از حکام اسلامی اینگونه برخورد می کنند و قطعا با وحدت و انسجام می توانند نقشه دشمنان را خنثی کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار