مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیأت همراه به منظور قدردانی از زحمات شرکت پست گلستان در خدمت‌رسانی و توزیع کتاب هاب خریداری‌شده توسط گلستانی‌ها از نمایشگاه مجازی کتاب، به دیدار مدیر و کارکنان شرکت پست گلستان رفت.

سهم گلستانی ها 8978 بسته پستی از نمایشگاه مجازی کتاب بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایبنا در گلستان، عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیات همراه در صبح امروز دوشنبه 13 بهمن ماه به منظور قدردانی از زحمات شرکت پست گلستان در خدمت رسانی و توزیع کتب خریداری شده گلستانی ها از نمایشگاه مجازی کتاب، به دیدار مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان و کارکنان آن مجموعه رفت.

در ابتدای این دیدار پس از بازدید میدانی عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیأت همراه از مرکز مبادلات پست گلستان و نحوه ساماندهی و آماده سازی بسته های پستی کتاب های خریداری‌شده توسط مردم استان گلستان از نمایشگاه مجازی کتاب تهران که از تاریخ از اول بهمن آغا‌ز به کار کرد و تا ساعت ۲۴ روز جمعه دهم بهمن ماه ادامه داشت؛ مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان ضمن خوش‌آمدگویی به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و هیأت همراه، درباره خدمات پست گلستان ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران گزارشی را ارائه کرد.

مهرداد جلالی مدیرکل پست استان گلستان درباره خدمات پستی  ویژه نمایشگاه مجازی کتاب تهران برای گلستانی‌ها گفت: مردم گلستان طبق آخرین آمار 8978 بسته پستی که شامل یک یا چندین کتاب در هر بسته است، از نمایشگاه مجازی کتاب تهران خریداری کردند که تا کنون نیمی از  بسته‌ها به استان گلستان رسیده و عمده آن‌ها توزیع شده اند و تعدادی هم حداکثر تا امروز یا فردا به دست دوستداران فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی می‌رسد.



وی درباره جزئیات بسته‌های پستی مربوط به استان گلستان، اظهار کرد: همان‌طور که اشاره کردم، 8978 بسته پستی ویژه خرید گلستانی‌ها از نمایشگاه مجازی کتاب تهران است که از این تعداد تا این ساعت 4791 بسته به استان گلستان رسیده است.

جلالی ادامه داد: از مجموعه بسته‌های رسیده به استان تاکنون 4031 بسته پستی به دست مردم رسیده و 759 بسته پستی مانده است که ظرف امروز و یا حداکثر فردا به دست خریداران کتاب‌ها می رسد.

مدیرکل پست استان گلستان ضمن قدردانی از همکارانش ادامه داد: ما در پست روز تعطیل به خصوص در قسمت مبادلات و توزیع نداریم و همکارانم پس از شیوع کرونا فعالیتشان 4 برابر بیشتر شده؛ اما با همان کیفیت گذشته در حال خدمت‌رسانی هستیم.

جلالی با اشاره به اینکه همکارانشان بارها در راه خدمت‌رسانی به مردم مبتلا به ویروس کرونا شده‌اند و یا در برخی موارد تجربه تصادف را نیز پشت سر گذاشته‌اند، گفت: پست به ذات یک مدیریت سبز را در دل خود دارد؛ بدین معنی که یک نفر حداقل به 100 نفر خدمت می رساند، خدمتی که بسیار گسترده است که از یک نامه ساده پستی شروع می‌شود تا گذرنامه، کارت سوخت و حتی کتاب را در بر می گیرد که هرکدام توزیعش حساسیت، قوانین و ضوابط خاص خودش را دارد.

مدیرکل پست استان گلستان در پایان گفت: زیادشدن کار برای پست خوشحا‌ل‌کننده است؛ زیرا شرکت پست با ترافیک محصولات پستی، زنده بوده و پس از شیوع ویروس کرونا با توجه به رونق‌گرفتن بیشتر کسب و کارهای اینترنتی، حجم کارمان بالاتر رفته؛ اما از این موضوع خرسندیم و اگر محدودیت‌هایی در فضای مجازی اعمال شود، در کنار آسیب‌زدن به بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی، بر روی شرکت پست هم تأثیر خواهد گذاشت.

در ادامه عادله کشمیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان نیز با قدردانی ویژه از کارکنان شرکت پست گلستان که به بهترین نحو ممکن و شبانه روزی در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت: نمایشگاه مجازی کتاب تهران، آزمونی هم برای شرکت پست بود که خوشبختانه همچون دیگر خدمات پرشمارش، در این آزمون هم سربلند بیرون آمد و ما امروز از نزدیک روحیه خدمت به خلق و مسئولیت‌پذیری در بین کارکنان پست را شاهدیم.

کشمیری، سپس با اشاره به اینکه من خودم نیز از این نمایشگاه مجازی خرید کتاب هم داشته‌ام، گفت: با توجه به افکارسنجی‌های مردمی، شکل‌گیری نمایشگاه مجازی، خوب ارزیابی شده و تداوم آن می‌تواند در کنار دیگر فعالیت‌ها و حمایت‌ها، به توسعه فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی کمک کند.

وی ادامه داد: نمایشگاه مجازی کتاب در روزهای شیوع کرونا، امیدواری ناشران و همچنین تسهیل خرید کتاب برای متقاضیان را فراهم کرد و از دورافتاده‌ترین نقاط کشور هم مردم توانستند در این نمایشگاه مجازی حضور پیدا کنند. همچنین در رویداد نمایشگاه کتاب، شرکت پست مکمل خوبی برای توسعه و خدمت به فرهنگ و فرهنگ‌دوستان بود.

یادآوری می شود در پایان این دیدار، به رسم تکریم و قدرشناسی، از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کتاب هایی به مدیر کل و کارکنان بخش مبادلات شرکت پست گلستان اهدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار