معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: طرح جامع گردشگری برای ۱۹ استان تهیه شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند شد.

طرح گردشگری برای ۱۹ استان کشور تهیه شده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، ولی تیموری شامگاه دوشنبه در نشست با هیات مدیره جوامع گردشگری گلستان اظهارکرد: طرح جامع گردشگری در حال حاضر برای ۱۹ استان کشور تهیه شده و تا پایان سال ۱۴۰۰ تمامی استان های کشور دارای طرح جامع گردشگری خواهند شد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی توضیح داد: طرح های جامع گردشگری استان ها با توجه به ظرفیت های خاص هر یک از آنها تدوین می شود.

وی با شاره به ظرفیت های گردشگری گلستان، افزود: در راستای توسعه گردشگری گلستان توافقنامه‌ای با پنج کشور ساحلی خزر منعقد شد و اجلاس آن به دلیل شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

تیموری با بیان اینکه کرونا گردشگری را دچار بحران کرده است، گفت: به دنبال گشایش مقطعی تورهای بوده تا به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت کنند.

وی تأکید کرد: حوزه گردشگری تا عادی شدن شرایط از هر اقدامی که به شیوع بیماری کرونا دامن بزند، ممانعت خواهد کرد.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اضافه کرد: برنامه ملی توسعه گردشگری کشور که با همکاری سازمان جهانی گردشگری و یونسکو در حال تدوین است برای بازده زمانی ۱۰ ساله آینده تدوین و تا پایان مردادماه آماده خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار