مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: امسال علی‌رغم تمام محدودیت‌های اقتصادی و با هدف گرامیداشت دهه فجر، ۷ پروژه توزیع برق با اعتبار بیش از ۵۱۹۹۰۰ میلیون ریال در حوزه‌های مختلف آماده افتتاح شده است.

۷ پروژه توزیع برق در گلستان با اعتبار 52 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از برنا از گرگان؛ علی اکبر نصیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پروژه‌های قابل افتتاح دهه مبارک فجر در حوزه‌های نصب سکسیونر ،توسعه و احداث شهری و روستایی، احداث پست و نصب ترانس، توسعه روشنایی معابر، اصلاح و بهینه‌سازی شهری و روستایی ، تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار ، تامین برق متقاضیان شهری و روستایی و ... است.

وی اضافه کرد: در پروژه‌های نصب سکسیونر، ۱۰۴۳۳ میلیون ریال اعتبار از محل منابع داخلی شرکت هزینه شده و پروژه‌های اصلاح و بهینه‌سازی شامل ارتقا، نگهداری و بروزرسانی شبکه توزیع، با ۸۷۱۶۴ میلیون ریال اعتبار و با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشترکان، آماده بهره‌برداری است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان با بیان اینکه  پروژه توسعه روشنایی معابر به ارزش ۱۱۳۳۰ میلیون ریال از منابع داخلی این شرکت، به عنوان یکی دیگر از پروژه‌ها خبر داد و گفت: بهره‌برداری از تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار  نیز با اعتباری بالغ بر ۱۱۵۰۹۴ میلیون ریال، اجرا شده است.

وی گفت: توسعه و احداث شهری و روستایی، دیگر پروژه آماده بهره‌برداری است که با هزینه ۶۱۳۵۶ میلیون ریالی آماده افتتاح شده است.

نصیری با اشاره به اینکه تامین برق متقاضیان شهری و روستایی  یکی دیگر از پروژه‌های مد نظر برای ایام دهه فجر است، خاطرنشان کرد: این پروژه نیز با  صرف هزینه ۱۶۷۰۹۲ میلیون ریال اجرا و آماده بهره‌برداری شده است.

وی تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق گلستان در راستای تداوم توزیع مطمئن و پایدار نیروی‌ برق، رضایت‌مندی مشترکان، استفاده بهینه از امکانات و منابع موجود و بهره‌وری اقتصادی اقدام به افتتاح طرح‌های برق‌رسانی در شهرستان‌ها و نقاط مختلف استان کرده است.

 

طی ۱۰ ماهه سالجاری ،بیش از  هزار میلیارد ریال برای پروژه های گلستان هزینه شده است.

 

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان گفت: طی ۱۰ ماه سالجاری بیش از هزار میلیارد ریال برای پروزه های در حال احداث هزینه شده است.

علی اکبر نصیری اضافه کرد : نصب چراغ روشنایی ، احداث شبکه فشار متوسط  و ضعیف ، نصب ترانس ، قدرت منصوبه ترانس و نصب انشعاب جدید پروژه‌های در دست اقدام سالجاری هستند.

وی افزود :۱۳۰۶ دستگاه چراغ ، ۱۶۲ کیلومتر شبکه فشار متوسط ،۱۹۸ کیلومتر شبکه فشار ضعیف ،۷۴۳ دستگاه ترانس توزیع ،۸۱۱۵۵ کیلوولت آمپر قدرت منصوبه ترانس و ۱۵۲۴۶ انشعاب جدید بخشی از پروژه های این شرکت است که طی ۱۰ ماه سالجاری با صرف هزینه بیش از هزار میلیارد ریال در حال اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گلستان اظهار داشت : در حال حاضر ۷۶۳ هزار مشترک از خدمات شرکت توزیع نیروی برق استفاده می کنند که ۱۵ هزار مشترک در سال جاری پذیرش شده اند.

وی تصریح کرد: شبکه های توزیع برق در گستره وسیعی از استان گلستان پراکنده شده که باتوجه به اقلیم خاص استان و وجود مناطق ساحلی و کویری شمال استان و حاشیه مرزی باعث شده نگهداری از شبکه و تاسیسات برق رسانی با چالش جدی روبرو شود. نصیری گفت: رطوبت بالای مناطق ساحلی باعث شده عمر مفید این تاسیسات به یک سوم کاهش یابد و پایداری شبکه را دچار اختلال کند اما با این وجود تلاش می شود با سرویس به موقع تاسیسات، شبکه پایدار بماند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار