فرمانده سپاه نینوای استان گلستان گفت: انقلاب اسلامی درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه را به همه آزادی خواهان جهان یاد داده است. امروز مقاومت در منطقه مقابل اشغالگران و سلطه‌گران ایستاده و این از برکات انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه گلستان: انقلاب اسلامی درس مقاومت و ایستادگی به آزادی‌خواهان داد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی صبح امروز در جلسه با جمعی از بسیجیان دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: بسیج شطره طیبه‌ای است که  از زمان شکل‌گیری تا کنون کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.

وی افزود: بسیج همواره در بحران‌ها و مشکلات و بزنگاه‌های حساس تاریخ چهل و دو ساله انقلاب اسلامی  بی‎هیچ چشمداشتی به میدان آمده و هرآنچه در توان داشته برای پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی و خدمات رسانی به مردم به کارگرفته است.

فرمانده سپاه نینوای استان بیان داشت: روزی بسیج در عرصه دفاع از کشور و در طول 8 سال جنگ نابرابر جانفشانی کرد، روزی در عرصه سازندگی بار محرومیت‌زدایی را بر دوش گرفت و امروز برای سلامت مردم وارد میدان شده است.

وی ادامه داد: بسیج مردمی در کنار کادر درمان از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا، در قالب گروه‌های جهادی و رزمایش‌های مؤمنانه حضوری درخشان داشته و دارد.

سردار ملک شاهکوهی با بیان اینکه پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی ایران مدیون خون شهیدان است، اظهار داشت: نباید فراموش کنیم چه خون‌هایی برای به ثمر نشاندن این انقلاب الهی ریخته شده و در همین استان در 5 آذر گرگان و 12 دی گالیکش چه رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی توانست با هدایت‌های امامین جامعه اسلامی، تهدیدات را از لانه جاسوسی آمریکا در تهران و از درون کشور رفع کند و مقاومت اسلامی را تا مرز های فلسطین اشغالی برساند.

فرمانده سپاه نینوای استان گفت: انقلاب اسلامی درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و سلطه را به همه آزادی خواهان جهان یاد داده است. امروز مقاومت در منطقه مقابل اشغالگران و سلطه‌گران ایستاده و این از برکات انقلاب اسلامی است.

وی افزود: دشمنان ما که خود را ابرقدرت نظامی جهان می‌دانستند امروز برای مقابله با ما دست به دامن تشکیل ائتلاف‌های پوشالی شده‌اند که اتفاقاً راه به جایی نخواهد برد.

 فرمانده سپاه نینوای استان خاطرنشان کرد: سیاستمداران تروریست آمریکایی نظیر ترامپ و جان بولتون که گمان می‌کردند انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نمی‌بیند به زباله‌دان تاریخ پیوستند اما جمهوری اسلامی مقتدر ایستاده و به پیش می‌رود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار