آخوندمیرابی گفت: علمای دین از فرصت انقلاب اسلامی برای اعتلای اسلام بهره ببرند.

علمای دین از فرصت انقلاب برای اعتلای اسلام بهره ببرند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «آخوند عبدالجبار میرابی» صبح امروز (پنجشنبه ۱۶ بهمن) در جمع علمای اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: شکل گیری انقلاب اسلامی یکی از توفیق هایی است که در عصر حاضر برای ما حاصل شده است و باید علمای دین از فرصت انقلاب اسلامی در راستای اعتلای اسلام بهره ببرند.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن  ادامه داد: انقلاب اسلامی قوی ترین و مشهورترین انقلاب است که در برابر مستکبران و کینه جویان به پیروزی رسیده است و این انقلاب به آسانی به دست نیامده است.

 

آخوندمیرابی بیان کرد: تحریف، تفرقه، ترور، تحریم و حمله های نظامی این انقلاب پشت سرنهاده است و توانسته در تمامی آزمون ها سربلند بیرون بیاید.

 

وی افزود: امام(رحمه الله علیه) فرمودند که انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت پیامبر مکرم اسلام است و پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) نخستین کسی بود که پرچم اسلام را در سرزمین حجاز برافراشته کردند و باعث تحول زیادی از جمله اتحاد، انسجام ، همدلی و برابری به هم نوع بوده است.

 

امام جمعه اهل سنت قره تپه بندرترکمن  بابیان اینکه باید از آرمان ها انقلاب اسلامی صیانت کنیم، ابراز داشت: خودسازی یکی از مولفه هایی بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار