آخوند میرزاعلی گفت: انقلاب ارزش های اسلامی را تقویت کرد و هدف این انقلاب ترویج دین اسلام و سیره رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) است.

انقلاب ارزش های اسلامی را تقویت کرد/ کم و کاستی ها را به پای انقلاب ننویسیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «آخوند عبدالحی میرزاعلی» صبح امروز (پنجشنبه 16 بهمن) در جمع علمای اهل سنت استان گلستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی انفجار نور بود و بازوی انقلاب اسلامی مردم بودند و امام (رحمه الله علیه) با ایمان و اعتقاد راسخ در ایستادگی مردم این نهضت را آغاز کرد و مردم نیز با اعتماد به معمار کبیر انقلاب اسلامی این انقلاب را به پیروزی رساندند.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا  ادامه داد: امروز وظیفه همه ما است که از این انقلاب اسلامی که برپایه و بنیه اسلام بنا نهاده شده حفاظت و صیانت کنیم.

 

آخوند میرزاعلی ابراز داشت: انقلاب اسلامی بیدی نیست که با هر بادی بلرزد و این شجره طیبه استوار و ثابت قدم ترویج پیدا کرده است و به یاری خدای متعال و حمایت از مردم شریف ایران اسلامی نظام مقدس جمهوری اسلامی بیش از پیش تجلی پیدا خواهد کرد.

 

وی بابیان اینکه باید در ایام الله دهه فجر بیندیشیم که انقلاب اسلامی ایران چه اهداف و ارزش هایی را به ارمغان آورده است، ابراز داشت: انقلاب ارزش های اسلامی را تقویت کرد و هدف این انقلاب ترویج دین اسلام و سیره رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله وسلم) است.

 

امام جمعه اهل سنت آق قلا  متذکر شد: نباید کم و کاستی هایی که به ما تحمیل شده را به پای انقلاب اسلامی بگذاریم و باید تلاش کنیم که از آزمون و امتحانی که خدای متعال بر سر راه ما قرار داده سربلند خارج شویم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار