مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بانوان گلستان توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، پرداخت شد.

۴۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به بانوان گلستان پرداخت شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: بنیاد برکت در استان گلستان با اجرای طرح اجتماع محور و بنگاه محوری توانسته اقدامات اجتماعی و اقتصادی خوبی را در بخش بانوان انجام دهد.

وی افزود: از این طرح ها می توان به ۷۵۰ طرح اشتغالزا، ایجاد هزار و ۶۰۰ شغل و اعطای ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه اشتغالزایی بانوان اشاره کرد.

سلمان زاده بیان کرد: در این طرح ها سعی شده از توانمندی و ظرفیت های بانوان در ایجاد کارگاه ها و کسب و کارها و مشاغل خانگی از جمله دامداری، دوزندگی، صنایع دستی و غیره حمایت شود.

وی گفت: در بخش اجتماعی هم بانوان جهادی همانند مردان ضمن سازماندهی گروه های فرهنگی، آموزشی، هنری و درمانی فعالیت هایی را در استان دارند که نقش آن ها در حوادث غیرمترقبه (سیل و زلزله به ویژه در آق قلا و رامیان) و همچنین مبارزه با بیماری منحوس کرونا بر کسی پوشیده نیست. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان بیان کرد: در زمینه اجتماعی تاکنون ۴۵ گروه جهادی، خیریه ها و سمن ها در سامانه احسان این ستاد در استان گلستان به ثبت رسیده و فعالانه مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار