نماینده ولی فقیه در گلستان:

آیت الله نورمفیدی گفت: مردم از گرانی ناراحت هستند و انتظار دارند که مسئولان به وضعیت بازار رسیدگی کنند و بازار نیز مشکلاتی دارد که قابل درک است.

انتظار مردم از مسئولان رسیدگی به وضعیت بازار است/ پروژه های بزرگ در گلستان ایجاد شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، آیت الله «سید کاظم نورمفیدی» صبح امروز (یکشنبه 19 بهمن) در دیدار با جمعی از مدیران شهرستان گرگان به مناسبت ایام دهه فجر اظهار کرد: جای تعجب است که برخی افراد دل خود را به گذشته و دوران پهلوی خوش می کنند در حالی که در آن زمان حتی شاه کشور در برابر آمریکایی ها اختیاری نداشت.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان به خان سالاری ها در دوران پهلوی اشاره کرد و افزود: کشور در طول چهل و دو سال گذشته پیشرفت های زیادی بدست آورده است و توانستیم جزو چند کشوری باشیم که بتوانیم ماهواره به فضا بفرستیم.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه برخی بیان می کنند که رئیس جمهور جدید آمریکا به برجام بر می گردد و حتی تحریم ها را بر می دارد، متذکر شد: جمهوری اسلامی ایران به نقطه ای رسیده که در منطقه تاثیرگذار است و هیچ کشوری نمی تواند آن را نادیده بگیرد و باید این حرف ها به مردم بیان شود.

 

وی بیان کرد: در این شرایط مسئولان تا جایی که می توانند مردم را خوشحال کنند، مردم از گرانی ناراحت هستند و انتظار دارند که مسئولان به وضعیت بازار رسیدگی کنند و بازار نیز مشکلاتی دارد که قابل درک است.

 

نماینده ولی فقیه در گلستان افزود: آمریکا که برای برخی از کشورها مدینه فاضله بود نتوانسته آنگونه که باید با اپیدمی کرونا مقابله کند و می بینیم بیشترین میزان جانباختگان کرونایی در این کشور است و حتی در درمان بیماران مسائل انسانی را زیر پا می گذارند.

 

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه مسئولان اگر نمی توانند مشکل مردم را حل کنند با زبان و اخلاق مردم را احترام کنند، افزود: باید تلاش کنیم که کارهای بزرگ در استان اتفاق بیفتد و این مهم به اشتغال و توسعه استان سرعت بیشتری می دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار