مسئول امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس مینودشت اظهار کرد: دستیابی به توان بازدارندگی دفاعی بالا از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران است.

دستیابی به توان بازدارندگی دفاعی بالا دستاورد مهم انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از آنا از مینودشت، ایوب سرایلو در حاشیه نمایشگاه  دستاوردهای جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس مینودشت اظهار کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی است که برای مردم ایران استقلال و آزادی را به همراه داشت.

وی افزود: در برابر هجمه‌های تبلیغاتی دشمنان باید فضا را به‌گونه‌ای فراهم کرده و عمل کنیم که مردم و به‌ویژه دانشگاهیان با دستاوردهای انقلاب اسلامی بیشتر آشنا شوند.

این مسئول استقلال سیاسی، استقرار مردم‌سالاری دینی، امنیت و ثبات داخلی و دستیابی به پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه سلامت، تولید نفت، برق، بنزین، علمی و فناوری، ارتباطات، هسته‌ای، فناوری تولید سلول‌های بنیادین و بیوتکنولوژی را از مهم‌ترین دستاوردهای جمهوری اسلامی دانست.

مسئول امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی پردیس مینودشت تأکید کرد: مهم‌ترین دستاورد جمهوری اسلامی ایران در ۴۲ سال گذشته دستیابی به توان بازدارندگی دفاعی بالاست.

سرایلو با بیان اینکه دانشگاهیان به‌خوبی از عهده تبیین صحیح دستاورد‌های انقلاب برمی‌آیند، عنوان کرد: در اجرای برنامه‌های دهه فجر و تبیین دستاوردهای انقلاب سعی کنیم‌ این دستاوردها به‌درستی و خوب تبیین شوند و این نمایشگاه دستاوردهای انقلاب را به‌خوبی تبیین کرده و بیننده با یک نگاه می‌تواند آنها را دریابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار