ادموند اختر معتقد است که هر کسی که دلسوز استقلال است، باید به تیم کمک کند تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم.

کمک به استقلال برای قهرمان شدن در لیگ

به گزارش گلستان ۲۴؛ ادموند اختر پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط آبی پوشان گفت: استقلال صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر است و نیاز به آرامش دارد. مدیریت انرژی لازم را به تیم وارد نمی‌کند. مشکلات زیادی در استقلال وجود دارد و به قول محمود فکری بعضی‌ها دوست ندارند این تیم نتیجه بگیرد.

هر کسی که دلسوز استقلال است باید به تیم کمک کند

او ادامه داد: هر کسی که دلسوز استقلال است، باید به تیم کمک کند تا بتوانیم قهرمان لیگ شویم. بسیاری از هواداران معتقد هستند که استقلال خوب بازی نمی‌کند. برای من امتیاز گیری مهم‌تر از زیبا بازی کردن است. محمود فکری در شرایط سختی به استقلال اضافه شد. بازیکنان استقلال، توانایی بسیاری زیادی دارند. شرایط آبی پوشان رفته رفته بهتر خواهد شد.

مشکلات استقلال و نبود امکانات چندین سال است که وجود دارد

اختر در مورد مشکلات اخیر آبی پوشان تصریح کرد: مشکلات فعلی استقلال و نبود امکانات، چندین سال است که وجود دارد. با پول یکی از بازیکنان، می‌توان کمپ استقلال را مجهز کرد. در ۲ سال اخیر، نبود ثبات مدیریت در استقلال، به تیم ضربه بدی وارد کرده است. بازیکنان فعلی تیم، فقط برای پول بازی می‌کنند. اتفاقاتی که بعد از بازی با نساجی رخ داد، زیبنده استقلال نبود.

درست نبود که قرارداد غفوری در رسانه‌ها پخش شود

او در مورد اختلافی که بین وریا غفوری با مدیران استقلال اتفاق افتاد گفت: وریا غفوری، از بازیکنان تاثیر گذار استقلال است. در زمانی که من برای این تیم بازی می‌کردم، مشکلاتی در بستن قرارداد‌ها وجود داشت. در همه جای دنیا، قرارداد بازیکن را حتی با مبلغ چند برابری تمدید می‌کند. این درست نیست که قرارداد غفوری در رسانه‌ها پخش شد. این موضوع باعث می‌شود روح و روان بازیکن برهم بریزد. امیدوارم مشکل غفوری با مدیران حل شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار