بهره‌برداری و ساخت متمرکز طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرگان با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی ، استاندار و مسوولان گلستان آغاز شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی طرح‌های توسعه روستایی گرگان را افتتاح کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، افتتاح و آغاز ساخت متمرکز طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گرگان شامل ۸۸۸ خانه با اعتبار ۵۷۱ میلیارد ریال، ۶۶ پروژه طرح هادی روستایی با اعتبار ۸۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، اعلام پایان عملیات نقشه برداری چهار روستای تحت مالکیت بنیاد علوی با ۲ هزار و ۱۲۹ خانه و اهدای ۴۷۹ جلد سند مالکیت روستایی از جمله طرح های بنیاد مسکن گلستان در دهه فجر است که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی مورد بهره برداری قرار گرفت و یا ساخت آن آغاز شد.

همچنین امروز سه شنبه با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی چند فقره سند از مجموع ۴۷۹ فقره سند مالکیت روستایی به تعدادی از روستاییان اهدا شد.

دژپسند در ادامه سند و کلید یک خانه نوساز از مجموع ۲۹۴ خانه مقاوم سازی شده روستای هاشم آباد گرگان را به مالکان آن اهدا کرد و کلنگ ساخت ۳۰۰ واحد روستایی را به زمین زد.

سیدمحمد حسینی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در مراسم بهره برداری از طرح هادی روستای هاشم آباد گرگان گفت: در حال حاضر افزون بر ۸۰ درصد روستاهای این شهرستان از طرح هادی روستایی بهره مند هستند.

افتتاح و آغاز ساخت ۵۷۸ طرح عمرانی و اقتصادی گرگان با ۱۷ هزار و ۳۰۴ میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی شهید هزار جریبی و شرکت در نشست شورای برنامه ریزی استان از دیگر برنامه‌های سفر وزیر اقتصاد و دارایی به گلستان در روز سه شنبه است.

دژپسند همچنین قرار است فردا در زمان برپایی رژه خودرویی به مناسبت ۲۲ بهمن و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان سخنرانی کند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار