برگزیدگان دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب با حضور رییس سازمان تبلیغات اسلامی شب گذشته در حوزه هنری معرفی و تجلیل شدند.

برگزیدگان دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب تجلیل شدند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان، اختتامیه دوازدهمین جشنواره شعر و داستان انقلاب شب گذشته دوشنبه 27 بهمن با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، محمد مهدی دادمان رییس حوزه هنری و جمعی از نویسندگان و شاعران در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد.

 

در این مراسم برگزیدگان معرفی تجلیل شدند و از محمدرضا بایرامی و محمدرضا سهرابی نژاد به عنوان افرادی که در ادبیات انقلاب تاثیرگذار بودند، تقدیر شد.

 

تقدیری های بخش داستان جشنواره:

لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال در بخش رمان کودک و نوجوان به مریم فریدی از البرز برای اثر اورکت روسی اهداء شد. میثم موسویان از همدان برای اثر بی نام پدر لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال در بخش رمان بزرگسال را دریافت کرد. در بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان لوح تقدیر و جایزه نقدی به مبلغ پنج میلیون ریال به مصطفی میرزایی از همدان برای اثر من دیگر نمی ترسم داده شد و در بخش داستان کوتاه بزرگسال اثری شایسته تقدیر نشد.



نفرات سوم بخش داستان جشنواره:

به سیروس جمشیدی از فارس برای اثر کادیلاک در بخش رمان و داستان کوتاه بزرگسال  لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال داده شد. لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال در بخش رمان بزرگسال به مرضیه نفری از قم برای اثر جامانده از پسر داده شد. حدیث ناظری از هرمزگان برای اثر بهمن شیر لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال را در بخش  داستان کوتاه کودک و نوجوان دریافت کرد. لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال در بخش رمان کودک و نوجوان به طاهره مشایخ از گیلان برای اثر سِلفی با خرابکار اهداء‌شد .



نفرات دوم بخش داستان جشنواره:

به علیرضا نعمت اللهی از تهران برای اثر سکه شاهی لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال در بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان داده شد. لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال در بخش داستان کوتاه بزرگسال به به مولود علیزاد فاضل از آذربایجان شرقی اهداء ‌شد. لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۸۰ میلیون ریال در بخش رمان کودک و نوجوان به محمد سرشار از تهران برای اثر شکار هیولا اهداء ‌شد. لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۸۰ میلیون ریال در بخش رمان بزرگسال به حمید بابایی از تهران برای اثر چهل و یکم و علی اصغر عزتی پاک از تهران برای اثر تشریف داده شد.

 

نفرات اول بخش داستان جشنواره:

هیأت داوران در بخش رمان بزرگسال هیچ اثری را شایسته ندانست. دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال در بخش رمان کودک و نوجوان به سجاد خالقی از چهارمحال بختیاری برای اثر مه و دود اهداء ­‌شد. منیره‌هاشمی از خراسان رضوی برای اثر باباها گم نمی‌شوند دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخش داستان کوتاه کودک و نوجوان را دریافت کرد. دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخش داستان کوتاه بزرگسال به مهدی پورفرد از تهران برای اثر قلعه اهداء شد.

 

نفرات سوم بخش شعر جشنواره:

لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش تک اثر شعر نو به عفت خادمی از خراسان رضوی برای اثر پیاله اهداء ‌شد.لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش تک اثر شعر کهن به عاطفه جوشقانیان از قم برای اثر دو تا رفیق اهداء شد.دادیار حامدی از مازندران برای اثر مامانِ بابا لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعرکودک را گرفت. لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۱۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعر نوجوان به طیبه شامانی از تهران برای اثر کوه پیش پای تو افتاد تعلق گرفت. در بخش مجموعه شعر نو لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال به رضا یزدانی از قم برای اثر حصار اهداء ‌شد.لوح تقدیر رتبه سوم و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعر کهن به حسنا محمدزاده از اصفهان برای اثر تیه دا داده شد.

 

نفرات دوم بخش شعر جشنواره:

لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال در بخش تک اثر شعر نو به اسماعیل احمدی امجزی از کرمان برای اثر سرباز گمنام اهداء شد. در بخش تک اثر شعر کهن لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به سید سلمان علوی گنابادی از قم برای اثر لیله القدر داده شد.لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعر کودک به سمیه تورجی از فارس برای اثر خدای من سلام تعلق گرفت. در بخش مجموعه شعر نوجوان لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۲۰ میلیون ریال به زهرا داوری از خراسان شمالی برای اثر جایی که دوستش دارم اهداء ‌شد. مجتبی صفدری تمرین از گیلان برای اثر نسخه جعلی در بخش مجموعه شعر نو لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال گرقت. علی سلیمانی از تهران برای اثر غزل که تحصن کند در بخش مجموعه شعر کهن لوح تقدیر رتبه دوم و جایزه نقدی به مبلغ ۴۰ میلیون ریال گرفت. 

 

نفرات اول بخش شعر جشنواره:

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخش تک اثر شعر نو به فهیمه قائدی از اصفهان برای اثر زبان سفید داده شد.دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخش تک اثر شعر کهن به مائده‌هاشمی از اصفهان برای اثر جنگ نابرابر اهداء ­‌شد. حسین عبدی از گلستان برای اثر باران، فرشته است در بخش مجموعه شعر کودک دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال دریافت کرد.دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۳۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعر نوجوان به منیره‌هاشمی از خراسان رضوی برای اثر صلح روی لوله تفنگ اهداء ‌شد. به عباس باقری از سیستان و بلوچستان برای اثر کرکسی در پوست عقاب در بخش مجموعه شعر نو دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال اهداء ‌شد.دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به مبلغ ۶۰ میلیون ریال در بخش مجموعه شعر کهن به علی رضا محمد علی بیگی از قم برای اثر طَیَران تعلق گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار