استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: در فاز دوم مجتمع پرورش میگو گمیشان می توان با ایجاد ۲۵۰ مزرعه، زمینه اشتغال ۲۰ نفر را در هر مزرعه فراهم کرد.

راه اندازی فاز دوم مجتمع پرورش میگوی گمیشان۵۰۰۰شغل ایجاد خواهدکرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس در جلسه با معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی و معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: حمایت از مزیت‌های استان زمینه اشتغال پایدار را فراهم می‌آورد و امیدواریم با پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی مرتبط بتوانیم مشکلات تولیدکنندگان و بنگاه‌های اقتصادی را کاهش دهیم.

وی افزود: پروش میگو در گمیشان یکی از مزیت‌های استان بوده که در فاز ۶ هزار هکتاری آن می‌توان با ایجاد ۲۵۰ مزرعه زمینه اشتغال ۲۰ نفری را برای هر مزرعه فراهم آورد.

حق شناس بیان کرد: وزارت کار می‌تواند در مزارع پرورش میگو سرمایه گذاری کرده و نهایتاً بازگشت سرمایه را ظرف مدت سه سال ببیند.

استاندار گلستان گفت: بی تردید زهکشی‌ها و آبخیزداری های صورت گرفته ۵.۴ میلیون تن برداشت محصولات کشاورزی در حال حاضر را با جهش قابل توجهی همراه خواهد کرد.

وی اضافه کرد: پشتیبانی وزارت کار از مجموعه‌های باسابقه ای نظیر نئوپان شموشک با اعطای سرمایه در گردش می‌تواند زمینه پایداری اشتغال را فراهم آورد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار