مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

سرهنگ «محمدرضا کاظمی» گفت: یادمان های مطهر شهدای گمنام در اقصی نقاط استان باید به عنوان یک قطب عظیم فرهنگی در راستای انتقال فرهنگ غنی و ارزشمند جهاد، ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت به نسل‌های کنونی و آینده نقش آفرینی کنند.

یادمان‌های شهدای گمنام قطب عظیم فرهنگی در استان هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان با حضور در جلسه هیئت امنای حرم شهدای گمنام در شهر فراغی از توابع شهرستان کلاله، ازحمات و تلاش‌های خالصانه صورت گرفته در راستای ساخت یادمان شهدای گمنام تقدیر و تشکر کرد.

سرهنگ کاظمی در این جلسه اظهار داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی هر چه یاد شهدا بیشتر زنده شود، فضای کشور و جامعه بیشتر به سمت ارزش‌ها حرکت خواهد کرد؛ لذا یادمان های مطهر شهدای گمنام در اقصی نقاط استان باید به عنوان یک قطب عظیم فرهنگی در راستای انتقال فرهنگ غنی و ارزشمند جهاد، ایثار، شهادت، دفاع مقدس و مقاومت به نسلهای کنونی و آینده نقش آفرینی کنند.

در ادامه «پدرام مردی» بخشدار پیشکمر و رئیس هیئت امنای حرم شهدای گمنام فراغی ضمن قدردانی از حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و پیگیری مستمر اداره کل در راستای ساخت یادمان‌های شهدای گمنام گفت: همه تلاشمان را کردیم که یادمانی در شأن شهدای عزیز ساخته شود و ان‌شاءلله به زودی با انجام جزئیات باقی مانده از کار یادمان تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

در ادامه این جلسه احکام انتصاب اعضای هیئت امنای حرم شهدای گمنام شهر فراغی که از سوی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ‌گلستان صادر شده، توسط وی به اعضا تقدیم شد.

در پایان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و اعضای هیئت امنا حرم شهدای گمنام از روند احداث یادمان شهدای گمنام شهر فراغی بازدید کردند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار