مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان:

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان از رونمایی یادمان «زن و دفاع مقدس» با حضور مردم و بسیجیان این استان خبر داد.

یادمان «زن و دفاع مقدس» در گلستان رونمایی شد

به گزارش گلستان 24، خدیجه شکی صبح امروز در حاشیه آئین رونمایی از یادمان «زن و دفاع مقدس» که در میدان بسیج شهرستان گرگان در حال برگزاری است، ن اظهار کرد: یادمان «زن و دفاع مقدس» نماد استقامت و پایداری زن مسلمان ایرانی در تاریخ دفاع مقدس و در طول سال‌های انقلاب اسلامی و مبارزه است.

وی با بیان اینکه زنان سهم بزرگی در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشتند، تصریح کرد: بانوان مسلمان با پرورش شیربچه‎های مومن و انقلابی توانستند از تمامیت ارضی کشور دفاع کنند و با ایثار جان و مال خودشان ثابت کردند که همدوش، همپا و هم‎عقیده با مردان در ایثارگری جلودار هستند.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: اکنون نیز زن مسلمان ایرانی با تأسی از رهبر معظم انقلاب اسلامی و با مبنا قرار دادن الگوی سوم یعنی «زن نه شرقی، نه غربی» به عنوان زن مسلمان ایرانی که می‎تواند در جامعه با حفظ حجاب و تدین محور قرار بگیرد نقش‎آفرینی کند.

شجره طیبه بسیج طلایه‎دار پیام نوروزی «همدلی و همزبانی دولت و ملت» خواهد بود

شکی با بیان اینکه شجره طیبه بسیج طلایه‎دار پیام نوروزی «همدلی و همزبانی دولت و ملت» خواهد بود، گفت: همدلی و همزبانی را با تکیه بر فرهنگ اصیل اسلامی، ارزش‎های دینی و پیاده کردن الگوهای اسلامی در جامعه پیگیری خواهیم کرد.

وی از وجود 10 میلیون بانوی بسیجی در سطح کشور خبر داد و بیان داشت: پایگاه‎های بسیج به عنوان کانون همدلی و همزبانی هستند که در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی پیشتازی می‎کنند.

بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشورایی، زینبی و فاطمی است

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه تفکر بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشورایی، زینبی و فاطمی است، افزود: مراجعات زیادی در راستای اینکه دختران جوان همانند جوانان زمان انقلاب و دفاع مقدس زنده‎اند و حضورشان را اثبات کنند وجود دارد.

شکی اظهار کرد: جنبش و نهضت «ما زنده‎ایم» با محوریت ایستادگی در برابر خواسته‎های استکبار جهانی در استان گلستان کلید خورد و دختران جوان با شعار «ما زنده‎ایم با ولایت»، «زنده‎ایم با حفظ ارزش‎ها»، «زنده‎ایم با مقاومت در برابر استکبار»، «زنده‎ایم با عفاف و حجاب» در جامعه اعلام حضور می‎کنند.

به گزارش فارس؛ امروز 26 فروردین به مناسبت هفته زن، میلاد خجسته حضرت فاطمه (س) و ولادت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره)، یادمان «زن و دفاع مقدس» در مرکز استان گلستان رونمایی شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار