معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی جهت معرفی دستاوردهای انقلاب ۲۰۰ عنوان برنامه در سایر کشورها برگزار کرد.

معرفی دستاوردهای انقلاب توسط سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی رادیو انقلاب، اکبر قولی معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی که با برنامه "طلوع فجر" گفت‌وگو می کرد، یادآور شد: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای معرفی دستاوردهای انقلاب ۲۰۰ عنوان برنامه در سایر کشورها برگزار کرد.
وی افرود: ۲۷ سال از عمر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی می‌گذرد و این سازمان به بلوغ رسیده و در حال حاضر ارتباطات خوبی با کشورهای اسلامی داریم.
معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی عنوان کرد: البته ماموریت این سارمان تنها معطوف به کشورهای اسلامی نیست بلکه در اغلب کشورهای حتی اروپایی و سایر کشورها این سازمان در حال فعالیت است.
وی اظهار کرد: برنامه سازمان فرهنگ و ارتباطات با توجه به کشورها و مخاطبان متفاوت است و در مجموع این سازمان وظیفه توسعه روابط فرهنگی ایران با سایر کشورها را بر عهده دارد.
قولی در ادامه اضافه کرد: دیپلماسی فرهنگی به معنی فراهم کردن و تسهیل روابط سیاسی، اقتصادی و در برخی موارد نظامی است.
وی با اشاره به ۵۷ نمایندگی فعال در کشورهای مختلف جهان عنوان کرد: این سازمان در ۵۷ کشور نمایندگی فعال دارد و امسال در خصوص دستاوردهای انقلاب حدودا ۲۰۰ عنوان برنامه برگزار شد. 
معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خاطر نشان کرد: ده‌ها نشست تخصصی موضوعی در زمینه دستاوردهای انقلاب اسلامی به صورت آنلاین و یا به صورت محدودی  با رعایت نکات بهداشتی حضوری برگزار شد.
وی گفت: ۱۲ نمایشگاه فرهنگی هنری در زمینه دستاوردهای انقلاب در کشورهای مختلف برگزار  و ویژه‌نامه‌های مرتبط نیز در مطبوعات کشورهای هدف منتشر شد.
قولی اظهار کرد: استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی همواره از اولویت‌های سازمان بوده و سعی شده است حداکثر استفاده از این ظرفیت جهت معرفی دستاوردهای انقلاب به عمل بیاید.
وی به برگزاری مراسمات گفت‌گوهای دینی اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسمات دینی از وظایف اصلی این سازمان است که برای انجام آن اهتمام ویژه‌ای دارد و گفت‌وگوهای ویژه‌ای با سایر مذاهب برگزار شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار