در دیدار با مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی در روز مبعث؛

جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید مبعث رسول اکرم (صل الله علیه و آله) امروز با رهبر انقلاب دیدار کردند.

رهبر انقلاب: پشتیبان و طراح تروریسم، آمریکاست/ ما از مظلوم حمایت می‌کنیم

به گزارش گلستان 24، در روز مبعث پیامبر اعظم، نبی مکرم اسلام (صل الله علیه و آله) جمعی از مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

بخش‌هایی از بیانات ایشان در این دیدار:

 

*** در ماه حرام، مشرکین مکه هم جنگ را قطع می‌کردند. از مشرکین آن روز مکه بدتر، امروز کسانی هستند که در ماه حرام خانواده‌های یمنی را به عزا می‌نشانند.

 

*** ملت یمن و بحرین و فلسطین مظلومند؛ ما از مظلوم حمایت می‌کنیم؛ هر مقدار که می‌توانیم.‌

 

*** جاهلیت امروز با توان بسیار بالا و خطر صدها برابر جاهلیت دوران اول اسلام بازتولید شده است. البته اسلام هم امروز مجهز شده و نیروی عظیم اسلامی با ابزار گوناگون در دنیا گسترده است.

 

*** ملت‌ها و زمامداران کشورهای اسلامی! بدانید ما می‌توانیم مقابل این جاهلیت بایستیم.‌

 

*** ما همسایه هستیم؛ امنیت خلیج فارس به نفع همه است. اگر امن باشد استفاده می‌کنیم؛ اگر ناامن باشد برای همه ناامن خواهدبود.

 

*** امنیت خلیج فارس با کسانی است که خلیج فارس خانه‌ی آنهاست. آمریکا چه کاره است؟ آمریکا دنبال منافع خود است و اگر لازم بداند منطقه را ناامن می‌کند.‌

 

*** ملت‌های منطقه بیدار شده‌اند. بیداری اسلامی را موقتاً سرکوب کردند اما بیداری و بصیرت سرکوب‌شدنی نیست. نباید نیروی بسیار زیاد امت اسلامی را نادیده گرفت‌.

 

*** عامل ناامنی و کشتار در یمن برخی کشورهای مسمای به مسلمانی اما فریب‌خورده‌اند.

 

*** پشتیبان و طراح تروریسم، آمریکاست. ایران با تروریسم مبارزه کرد و به آن سیلی زد و با مشت بر فرق آن کوبید و بعد از این نیز همین‌طور خواهد بود‬‌.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار