مسئول توسعه و ترویج دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

«محمدحامد مهدیان» گفت: برگزاری جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی به شناسایی نخبگان این حوزه کمک شایانی کرده و سبب تشویق و ترغیب تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس می‌شود.

جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی بستری مناسب برای شناسایی نخبگان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدحامد مهدیان» مسئول توسعه و ترویج فرهنگی دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در گرگان اظهار داشت: امروز فضای مجازی یکی از ضروریات و عنصر جدانشدنی از زندگی انسان‌هاست، به همین دلیل می بایست به این فضا توجه جدی داشته باشیم، چرا که عناصری سودجو به دنبال اهداف شوم و پلید خود در این فضا هستند.

وی ادامه داد: به همین دلیل جشنواره فعالان در حوزه دفاع مقدس در سطح ملی با هدف ترویج و تبیین فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس در فضای مجازی و شناسایی ظرفیت های این حوزه در سال گذشته برگزار شد.

مهدیان گفت: برگزاری این جشنواره به شناسایی نخبگان این حوزه کمک شایانی کرده و سبب تشویق و ترغیب تولیدکنندگان محتوا در فضای مجازی برای فعالیت در حوزه دفاع مقدس می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در مدت 3 ماه برگزاری این جشنواره از بهمن 98 تا فروردین 99 در مجموع 1153 اثر شامل 177 اثر در بخش سایت‌های اطلاع رسانی،234 اثر شبکه های اجتماعی و پیام رسان ها، 57 اثر در بخش نرم افزار‌های کاربردی، 492 اثر در بخش هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال و 193 اثر در بخش آزاد به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

مهدیان افزود: اختتامیه این جشنواره ۲۸ بهمن ‌در سالن قصر شیرین موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار و از برگزیدگان برتر تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

مسئول توسعه و ترویج فرهنگی دفاع مقدس در فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان بیان داشت: «حامد برومند» از شهرستان گنبدکاووس در بخش هنرها و سرگرمی‌های دیجیتال خالق اثر «ما همه قاسم سلیمانی هستیم» توسط هیئت داوران شایسته تقدیر شد و توسط سرهنگ «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان تقدیر شد.

وی متذکر شد: در این مراسم از پوستر سومین جشنواره فعالان حوزه دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی رونمایی شد که در سال 1400 به میزبانی آذربایجان شرقی به صورت ملی برگزار می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار