انگار حرف هایی از دل موزه دفاع مقدس،خود را به سختی به مردمان امروز رسانده بود! تا حرف هایش را،درد هایش را بگوید… راه میرفت، و فریاد میزد! او هنوز آماده بود،با لباس خاکی و عکس امام و امام.. این تنهایی گوشه ای از حرف هایی بود که از زبان جانباز گنبدی در راهپیمایی زده می شد.

ویدئوکلیپ: درد و دل جانباز گنبدی

به گزارش گلستان 24، انگار حرف هایی از دل موزه دفاع مقدس،خود را به سختی به مردمان امروز رسانده بود! تا حرف هایش را،درد هایش را بگوید… راه میرفت، و فریاد میزد! او هنوز آماده بود،با لباس خاکی و عکس امام و امام..  این تنهایی گوشه ای از حرف هایی بود که از زبان جانباز گنبدی در راهپیمایی زده می شد.

صالح کاهانی ، این اثر را به بهانه دهه فجر انقلاب به مخاطبان فضای مجازی گلستانی تقدیم نمود. به گفته وی، این اثر با حداقلی ترین وسایل تصویر برداری تهیه شد، و هدف از این اقدام  را تلاش در جهت ثبت لحظه ها و تولید محصول با کمترین وسایل ابراز کرد. 

کاهانی افزود: امیدوارم در این ایام قدر یادگاران انقلاب را بدانیم. جوانان گنبدی بدانند در انقلاب اسلامی باید از کوچکترین فرصت ها استفاده کنیم. که بی شک “فَمَن یَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّهٍ خَیْرًا یَرَهُ” پس هر که هم وزن ذرّه ‏اى نیکى کند [نتیجه‏] آن را خواهد دید. [سوره : الزلزله / آیه ۷]

ویدئو زیر در خیابان امام خمینی(ره) تقاطع میهن در روز قدس باحضور جانباز قاسمی تهیه شده است.

 
 

جهت دریافت ویدئو کلیپ کلیک کنید

 

ارسال نظر

آخرین اخبار