رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: روزانه ۹۰ تن روغن نباتی (خوراکی) و ۱۰۰ تن گوشت مرغ باقیمت مصوب در بازارهای استان توزیع می‌شود و مشکلی در تولید و تامین این اقلام ضروری وجود ندارد.

روزانه ۱۹۰ تن روغن نباتی و مرغ در گلستان توزیع می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین طلوعیان روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: روند توزیع روغن نباتی و مرغ طی روزهای آینده در بازار به ثبات بیشتری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: گلستان در تولید مرغ و تخم مرغ از استان‌های مهم و قطب تولید این دو ماده پروتئینی است و با اقدامات انجام شده از سوی جهادکشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، قیمت این مواد به ثبات لازم رسیده است.

طلوعیان به وضعیت توزیع روغن خوراکی در گلستان اشاره کرد و گفت: به سبب وجود ظرفیت‌های تولیدی مناسب در استان، به اندازه کافی روغن خوراکی تولید و توزیع می‌شود و اکنون توزیع این ماده خوراکی با توزیع روزانه ۹۰ تن به آرامش رسید.

وی بابیان اینکه دولت برای ثبات قیمت مرغ، تخم مرغ و روغن نباتی یارانه زیادی می‌دهد، افزود: همه افراد جامعه بویژه اقشار آسیب پذیر، کارگران و کشاورزان باید از این یارانه بهره‌مند شوند اما برخی افراد این اقلام را با قیمت یارانه ای خریده و در بازار آزاد می‌فروشند که این رویه تضییع حقوق دیگر افراد جامعه به خصوصی اقشار نیازمند است.

استان گلستان حدود ۱.۹ میلیون نفر جمعیت دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار