معاون بازرسی صمت استان گلستان خبر داد:

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در آذرماه امسال چهار هزار و 783 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی سراسر استان توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن وتجارت گلستان انجام شد.

4783 مورد بازرسی توسط صنعت معدن گلستان در آذر انجام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری با اشاره به اهمیت عملکرد بازرسان در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و نظارت جدی بر عملکرد واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی و ایجاد ثبات و امنیت در سطح بازار، اظهار کرد: حضور تاًثیرگذار بازرسان درسطح بازار، تشدید طرح های نظارتی، اجرای گشت های مشترک با سایر دستگاه های مرتبط، عاملی موثر در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات احتمالی در سطح بازار است.

اصغری افزود: بر اساس آمار دریافتی تعداد 477مورد گزارش و شکایات مردمی پیرامون خرید و فروش کالا و ارائه خدمات در آذر ماه سال ۱۳۹9 به ستاد خبری این سازمان گزارش شده که از این تعداد 404 مورداز گزارشات مربوط به عرضه کالا و 73 مورد از گزارشات مربوط به ارائه خدمات به شهروندان بوده است و بیشترین آمار تخلفات به ترتیب مربوط به انواع نان ، حمل و نقل برون شهری و روغن مایع و... است.

وی ادامه داد: بیشترین آمار تشکیل پرونده تخلف و بیشترین آمار ارزش ریالی پرونده های تخلفات مکشوفه مربوط به مرکز استان است.

اصغری با تاًکید بر اولویت رسیدگی به شکایات مردمی در مرکز استان و شهرستان های تابعه با ارائه گزارشی از آمار پرونده های تنظیم شده برای متخلفان اقتصادی در این ماه افزود: طی آذر ماه سال جاری تعدادچهار هزار و 783مورد بازرسی از واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی درسطح استان انجام شده که در این بررسی ها تعداد 358 واحد متخلف شناسایی و پرونده تخلف این واحدها به ارزش ریالی 533/295/697/58 تشکیل و جهت صدور رای نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار