از برگزار ی نمازجمعه در 7 شهر ، برگزاری هفته سیزدهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس برون سپاری 804 خدمت دستگاه اجرایی از جمله مهمترین اخبار جمعه یکم اسفندماه در گلستان بود.

از برگزار ی نمازجمعه در 7 شهر تا برگزاری هفته سیزدهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ​پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، هفته سیزدهم مسابقات کورس اسبدوانی زمستانه گنبدکاووس با شرکت ۶۰ راس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در هفت دور به مسافت هزار، ۱۲۰۰، هزار و ۴۵۰، ۱۵۵۰ و هزار و ۶۰۰ متر عصر امروز جمعه بدون حضور تماشاگر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

*** استاندار گلستان گفت: 804 خدمت توسط 25 دستگاه اجرایی استان برای ارائه بهتر به مردم برون‌سپاری شده است.

*** امام جمعه گنبدکاووس، لغو عملی تحریم‌های ظالمانه از سوی آمریکا و اروپا را موضع قطعی ایران برای ماندن در برجام و عمل به تعهدات آن دانست و تصریح کرد: تمام دنیا می‌دانند که آمریکا که از برجام خارج شد و ایران به همه تعهداتش عمل کرد.

*** تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی گفت: حجت‌الاسلام روحانی‌فرد چه در دوران فرمانداری و چه زمانی که در وزارت خارجه بود، همواره پشتیبان دفاع مقدس و رزمندگان اسلام بود و عاقبت هم در روز یکم اسفند سال ۱۳۶۴ در حالی که همراه آیت‌الله محلاتی نماینده امام در سپاه پاسداران و ۴۰ نفر از شخصیت‌های دیگر با هواپیمای مسافربری عازم اهواز بود توسط جنگنده‌های متجاوز عراق به شهادت رسید.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار