مسئول آموزش بخش رانندگان سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با اعلام اینکه در دوره ها و آزمون های متمرکز بدو خدمت رانندگان باری و مسافری و حمل مواد خطرناک تاکنون ۲۵۰۰ نفر شرکت کرده اند،گفت:حدود دو هزار نفر دیگر در انتظار برگزاری این دوره ها و آزمون ها هستند.

حدود ۲ هزار متقاضی رانندگی عمومی در انتظار آزمون های متمرکز هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، جواد مهاجر نیشابوری با حضور در محل برگزاری چهارمین آزمون فوق العاده بدو خدمت رانندگان گلستان در گفتگو با خبرنگاران، افزود: از ابتدای برگزاری این دوره ها و آزمون ها تاکنون بیش از ۴ هزار متقاضی ثبت نام کرده و سه آزمون با شرکت دست کم ۶۰ تا ۳۰۰ نفر در سراسر کشور برگزار شده است.

به گفته وی، پس از بررسی شکایات دریافتی از استان ها و ستاد از نحوه ارائه گواهینامه های شرکت های آموزشی در گذشته وواردآمدن صدمات زیاد به مجموعه،مرکز آموزش سازمان،متولی برگزاری این دوره ها و آزمون ها در سراسر کشور شد.

وی با بیان اینکه سوالات آزمون ها بصورت ترکیبی و رندمی جابه جا می شود تا سلامت آزمون تضمین شود،گفت: بانک سوالات آزمون ها نیز تا ماه‌های آینده بصورت کتابچه برای رانندگان حرفه ای در اختیار شرکت های حمل و نقل قرار می گیرد.

مهاجر از برنامه های دیگر مرکز، برگزاری دوره ها و آزمون های متمرکز برای مدیران عامل و فنی شرکت های حمل و نقل بیان کرد که پس از تاییدیه فایل های آموزشی بزودی برگزار خواهد شد. 

چهارمین آزمون فوق العاده دوره های آموزشی بدو خدمت رانندگی باری و مسافری و حمل مواد خطرناک گلستان با شرکت بیش از نفر ۵۰ در مرکز آزمون گرگان( اتحادیه بار) همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار