مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان خبر داد

سلمان زاده از آغاز توزیع کودهای رایگان (سولفات آمونیویم و کود کامل NPK) به کشاورزان در طرح «جهش تولید در دیمزارها با کشت کلزا» در ۸ شهر گلستان خبر داد.

آغاز توزیع کودهای رایگان به کشاورزان در ۸ شهر گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ «محمدمهدی سلمان زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به توافقات این ستاد با وزارت جهاد کشاورزی با موضوع «جهش تولید در دیمزارها» توزیع کودهای مورد نیاز کشاورزان از جمله سولفات آمونیوم و کود کامل (Npk) در مجموع ۹۰ تن و با ارزش بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال است.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان افزود: این طرح ملی در ۸ شهرستان استان عبارت از آق قلا، بندرترکمن، گمیشان، علی آباد، گنبد، کلاله، گالیکش و مینودشت به مرحله اجرا درآمده است.

 

وی ادامه داد: از جمله اهداف این اقدام در استان توسط این ستاد توان افزایی نسبت به کشاورزان، ترویج، آموزش، پایین آوردن بخشی از هزینه های و در نتیجه افزایش سطح کیفی و کمی کلزا در سال «جهش تولید» و برابر منویات مقام معظم رهبری در شعار سال است.

 

سلمان زاده اظهارداشت: مقدمات این طرح در استان از جمله پشتیبانی، بکارگیری کارشناسان تخصصی مرتبط، آموزش میدانی و در روی زمین از جمله اقداماتی است که قبلا صورت گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار