فرماندار کردکوی:

«ابراهیم قدمنان» گفت: داشتن روحیه جهادی در ارائه خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی از شاخصه‌های مهم شهید روحانی‌فرد بود و علت موفقیت وی هم برآمده از همین روحیات است.

داشتن روحیه جهادی خدمت به مردم از شاخصه‌های شهید «روحانی‌فرد» بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از دفاع‌پرس از گرگان، آیین بزرگداشت روحانی شهید «محمدعلی روحانی فرد» نخستین فرماندار شهرستان کردکوی به همت فرمانداری کردکوی، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و خانواده شهید در محل فرمانداری شهرستان کردکوی برگزار شد.

در این مراسم «ابراهیم قدمنان» فرماندار شهرستان کردکوی اظهار داشت: داشتن روحیه جهادی در ارائه خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی از شاخصه‌های مهم شهید روحانی‌فرد بود و علت موفقیت او هم برآمده از همین روحیات است.

وی افزود: شهید روحانی‌فرد هر جا که مشکلی و مسئله وجود داشت خود راسا در میان مردم قدرشناس حاضر می‌شد و مشکلات مردم را حل می‌کرد و این موضوع علاوه بر افزایش اعتماد عمومی، جلب رضایت مردم را بدنبال داشت.

فرماندار کردکوی گفت: مجموعه مدیریت شهرستان در تمامی دوران مسئولیت خود در فرمانداری سعی کردیم از این تجربیات شهید در مدیریت شهرستان و خدمت به مردم استفاده کنیم و همیشه در کنار مردم و با کمک مردم به حل مسایل آنان بپردازیم.

قدمنان بیان داشت: موفقیت نسبی که تاکنون علی‌رغم همه کمبودهای دوران تحریم‌های اقتصادی، سیل سال ۹۸ و بحران کرونا در سطح شهرستان داشته‌ایم، مرهون یادگیری و تاسی از همین شهید والامقام و مردمی بوده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار