استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت: در سال جاری علیرغم افزایش سه درصدی ترددهای جاده ای گلستان میزان جانباختگان، ۲۵ درصد معادل ۷۲ نفر کاهش یافته است.

جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای گلستان ۲۵ درصد کاهش یافت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اظهارکرد: هدف ما ایجاد ایمنی در راه ها و کاهش جانباختگان سوانح جاده ای و کاهش خسارت های مالی است و در این مسیر وزارت راه و شهرسازی باید پشتیبانی لازم را از استان داشته باشد.

وی افزود: در سال جاری علیرغم افزایش سه درصدی ترددهای جاده ای استان میزان جانباختگان، ۲۵ درصد معادل ۷۲ نفر کاهش یافته است.

حق شناس بیان کرد: برای رفع مشکل سه راهی کلاله در دراز مدت باید طرح تقاطع غیرهمسطح اجرایی شود و در کوتاه مدت باید با ایجاد دو دور برگردان در مسیر مشهد و کلاله ایمنی جاده را افزایش دهیم و از دغدغه مردم بکاهیم.

استاندار گلستان یادآور شد: ارتقا ایمنی راه ها منجر به کاهش سوانح جاده ای می شود و باید در برخی مسیرها با تملک زمین امکان اجرای طرح های جاده ای و زیربنایی فراهم شود.

لازم به ذکر است در جلسه کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان اجرای طرح سه راهی کلاله با حضور نماینده شرکت زیر ساخت وزارت راه و شهرسازی مورد بررسی قرار گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار