رئیس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همراهی کارشناس چاپ آن اداره کل از 2 چاپخانه در گرگان بازدید کردند.

بازدید رئیس اداره رسانه فرهنگ و ارشاد گلستان از 2 چاپخانه در گرگان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، حسن دیلم رئیس اداره رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با همراهی میرزاعلی قزل کارشناس چاپ آن اداره کل از 2 چاپخانه «ریحانی» و «مختومقلی» در آغازین روزهای اسفند ماه سال جاری در شهرستان گرگان بازدید کردند.

حسن دیلم در حاشیه این بازدید با تأکید بر لزوم همکاری و تلاش همه فعالان این عرصه در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی چاپ بخصوص در حوزه مطبوعات استان اظهار کرد: چاپخانه‌ها نقش‌ بسیار مهمی درتسریع و کیفیت چاپ مطبوعات دارند.

وی از حوزه چاپ به عنوان معتمدین اداره رسانه در راستای نظارت بر فرآیند چاپ و  تایید اعلام وصول یاد کرد و افزود :در اعلام وصول، بارگزاری محتوای منتشره ، تعداد صفحات و نسخ چاپی  در سامانه جامع رسانه های کشور باید حساسیت و دقت لازم را داشته باشند تا نشریاتی با چاپ منظم، تعداد نسخ واقعی از حمایت لازم برخوردار شوند.

یادآوری می شود در این بازدید روند ارسال فایل و زینک های مصرفی، نسخ چاپی آرشیو شده نشریات هر چاپخانه با مشارکت قزل کارشناس چاپ اداره کل استان مورد بازدید و ارزیابی قرار‌گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار