معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، گفت: مهلت ثبت نام کتاب فروشی ها برای شرکت در طرح پاییزه کتاب 99 اعلام شد.

زمان ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای شرکت در طرح پائیزه کتاب 99 مشخص شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، احمد گلچین افزود: طرح پاییزه کتاب همچون سنوات گذشته، امسال نیز با ۲۰ درصد یارانه خرید به‌مدت هشت روز (زمان طرح متعاقبا اعلام خواهد شد)هم زمان با سراسر کشور در  استان گلستان اجرا خواهد شد.

گلچین با اشاره به اینکه زمان ثبت‌نام کتابفروشی‌ها برای شرکت در طرح پائیزه کتاب سال جاری از پنجم تا پانزدهم آبان‌ماه امسال و از طریق سایت طرح کتاب به آدرس http://tarh.ketab.ir است، گفت: کتاب فروشی‌هایی که در طرح‌های قبلی شرکت کرده‌اند، نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و کافی است با مراجعه به پنل کاربری خود، شرایط شرکت در طرح را تأیید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش نمایند.

وی در خاتمه گفت: کتاب فروشی های مشارکت کننده در طرح تا زمان به اتمام رسیدن یارانه اختصاصی ملزم به ارائه تخفیف به مشتریان هستند و با توجه به شرایط موجود و شیوع بیماری کرونا خریدهای غیر حضوری با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل پاییزه امکان پذیر است.

یادآوری می شود مدیریت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در زمان طرح بر عهده واحدهای صنفی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار