مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان :

سکینه بیگم کاظمی گفت : 4000 پرستار در بخش دولتی و خصوصی در استان فعالیت می کنند که 80 درصد آنها خانم هستند .

اشتغال 4000 پرستار در استان / 80 درصد پرستاران گلستانی خانم هستند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما ؛ سکینه بیگم کاظمی مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن خدا قوت به کادر درمانی و بهداشت استان به ویژه گروه پرستاری (پرستار، بهیار، کمک بهیار، کمک پرستار، اتاق عمل، هوشبری و تکنسین فوریتهای پزشکی) و آرزوی تندرستی برای آنان ، اظهار داشت: با توجه به شیوع کرونا، ایثار این قشر، ستودنی بود.

کاظمی افزود: با وجود مشقات و چالشهای متعدد در حوزه بهداشت و درمان اما پرستاران در حال یاری رساندن به بیماران در بدترین شرایط بوده و هستند .

 وی تصریح کرد: در استان بیش از ۴۰۰۰ پرستار در بخش دولتی و خصوصی مشغول خدمت هستند، از این تعداد حدود ۸۰ درصد، پرستاران خانمی هستند که در کنار خدمت به نظام سلامت، از مسئولیتهای اجتماعی و خانه داری غافل نبودند.

 مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گلستان خاطرنشان کرد: تعدادی از پرستاران ما، به کرونا مبتلا شدند، برخی از آنها به صورت سرپایی و تعداد کمی نیز بستری شدند.

 کاظمی اظهار کرد: از مردم می خواهیم با رعایت پروتکلهای بهداشتی، شرکت نکردن در تجمعات و صبوری در مراجعه به مراکز درمانی یاری گر کادر درمان باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار