معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: 3 هزار و 100 پرستار خوب و تعلیم دیده در بخش دولتی و خصوصی مشغول به فعالیت هستند.

3100 پرستار در بخش دولتی و خصوصی گلستان فعالیت می‎کنند

به گزارش گلستان24،سیداحمد حسینی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت روز پرستار با تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: 2 هزار و 500 پرستار تعلیم دیده و وارد به کار در بخش دولتی وجود دارند و 600 پرستار آموزش دیده در بخش خصوصی به بیماران خدمات درمانی می‎دهند.

وی با اشاره به اینکه خدمات درمانی به بیماران در گلستان از میانگین کشوری بالاتر است، تصریح کرد: خدمات درمانی در کشور یک نفر به ازای هر تخت در کشور است اما در گلستان 1.45 به ازای هر تخت است.

جامعه درمانی بهترین توان خدمات را برای مردم تامین کردند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: جامعه درمانی بهترین توان خدمات را برای مردم تامین می‎کند که اگر کسی دچار آسیب شود به وضعیت طبیعی برگردانده خواهد شد.

حسینی با اشاره به اینکه جامعه پزشکی و پرستاری مظهر افتخار استان و دانشگاه علوم پزشکی هستند، ابراز کرد: این روز فرصت و بهانه‎ای برای تقدیر از زحمات و تلاش‎های بی‎وقفه آنان است.

وی گفت: روز بزرگداشت مانند سال نو است و اینکه عملکرد گذشته مورد بازنگری قرار بگیرد تا نقص‎ها شناخته شده و درصدد جبران آن برآئیم تا زندگی بهتر را برای خود و جامعه رقم بزنیم.

پرستاران خدمات درمانی مناسبی به مردم ارائه کردند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اشاره به اینکه پرستاران خدمات درمانی مناسبی به مردم در سطح استان ارائه کرده است، افزود: جامعه پرستاری در شش ماه گذشته روزهای سختی را پشت سر گذاشتند زمینه برخورداری بیماران از خدمات برای مبارزه با بیماری‎های ویروسی که برای جامعه خطرناک بوده پشت سر گذاشتند.

حسینی از پرستاران به عنوان رزمندگان جبهه یاد کرد و گفت: امکانات لازم در برخی موارد نداشتیم اما آنها با جان و دل، ایثار و گذشت، سلامت و وقت خود را برای بهبود بیماران گذاشتند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار